مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد اعلام كرد توزیع بسته های لبخند مادری در استانهای شمالی کشور

مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد اعلام كرد توزیع بسته های لبخند مادری در استانهای شمالی کشور

مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد اعلام كرد توزیع بسته های لبخند مادری در استانهای شمالی کشور

مدل کودک: مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرائی فرمان امام از توزیع بسته های لبخند مادری در استانهای شمالی کشور و همین طور قزوین آگاهی داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، رهام رضائیان، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرائی فرمان امام در تشریح اقدامات این بنیاد در گیلان، مازندران، گلستان و قزوین اضافه کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) در سه حوزه جمعیت و خانواده، سلامت و عمرانی اجتماعی فعالیتهای فراوان و گسترده ای را در این چهار استان واقع شده در منطقه شمال کشور عملیاتی کرده است.
رضائیان تصریح کرد: در عرصه خانواده و جوانی جمعیت و با هدف پشتیبانی از فرزندآوری، یک هزار و ۳۱۲ بسته لبخند مادری شامل اقلام ضروری و مورد نیاز نوزادان تا یک سالگی، کارت هدیه برای مادر به ازای هر فرزند و شش ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده هایی که از سال قبل تا حالا صاحب فرزند چندقلو شده اند، اهدا شده است.
وی افزود: همین طور یک هزار و ۱۲ خانواده دارای بیش از سه فرزند که جزو جامعه هدف طرح «ایرانِ جوان» محسوب می شوند و از سال ۱۴۰۱ به بعد صاحب فرزند سوم شده اند، ضمن دریافت کارت هدیه به ازای هر فرزند، برای تسهیلات قرض الحسنه به بانک عامل معرفی شده اند.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: از طرفی، تا حالا ۸۲۴ زوج در استانهای شمالی گیلان، مازندران، گلستان و همین طور قزوین برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری به بانک معرفی شده اند.
رضائیان در توضیح اقدامات بنیاد ۱۵ خرداد در عرصه عمرانی اجتماعی در استانهای شمالی ایران اظهار داشت: ۲۴۳ باب مدرسه با یک هزار و ۲۱۱ کلاس درس و زیربنایی به مساحت بیش از ۷۱ هزار مترمربع در استانهای گیلان، مازندران، گلستان و همین طور قزوین تولید شده است.
وی ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) همین طور ۲۴ خانه بهداشت را با ۳ هزار مترمربع مساحت در این استانها راه اندازی و تقدیم مردمان محروم کرده است.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ضمن اشاره به اقدامات این بنیاد در عرصه سلامت اظهار نمود: تا حالا ۲ هزار و ۳۱۲ کمک هزینه درمان به مبتلایان سرطان و بیماری های سخت درمان در چهار استان شمالی کشور پرداخت شده است.
رضائیان اظهار داشت: از طرفی، تا حالا یک هزار و ۳۱۲ کودک محروم کم شنوا و ناشنوا در استانهای گیلان، مازندران، گلستان و قزوین برای درمان و کاشت حلزون و خدمات بعد از کاشت مورد حمایت قرار گرفته اند. همین طور ۳۸۰ کودک مبتلا به تنبلی چشم ساکن در مناطق محروم این استانها کمک هزینه خرید عینک دریافت کرده اند.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد با تکیه بر پشتیبانی از جامعه توان یابان خاطرنشان کرد: تا به امروز و در قالب پویش «مثبت حرکت» از یک هزار و ۲۷۱ معلول در استانهای گیلان، مازندران، گلستان و قزوین با اهدای تجهیزات توان بخشی همچون ویلچر، واکر، تشک مواج، عصای جسمی حرکتی، عصای نابینایان، تشک و ویلچر حمایت شده است. همین طور مسکن ۵۵ معلول در این استانها مناسب سازی شده است.
رضائیان در آخر تصریح کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) با هدف چابک سازی و سرعت بخشی به اقدامات و خدمات چندگانه خود در عرصه های جمعیت و خانواده، سلامت و عمران اجتماعی، استانهای تحت پوشش را به ۹ گروه و منطقه تقسیم کرده است تا خدمات رسانی در هر منطقه باکیفیت و سرعت بیشتری صورت گیرد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~