دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی: زنان متخصص و دغدغه مند ترجمان الگوی سوم زن مسلمان هستند

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی: زنان متخصص و دغدغه مند ترجمان الگوی سوم زن مسلمان هستند

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی: زنان متخصص و دغدغه مند ترجمان الگوی سوم زن مسلمان هستند

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، خراسان رضوی دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی اظهار داشت: در تجسم الگوی سوم زن، گرفتار لکنت می شویم یا زنانی را معرفی می نماییم که سیاست زده هستند و کمتر از بانوانی که تخصص و دانش دارند و دغدغه مند هستند، نام برده می شود؛ این زن تراز انقلاب اسلامی و ترجمان الگوی سوم زن مسلمان است.

سکینه سادات پاد امروز ۱۷ اسفندماه، در مراسم شروع فعالیت محاکم اطفال نوجوانان و دادسرای ویژه نوجوانان در قالب مجتمع قضایی حمایتی شوق زندگی که در دادگستری کل خراسان رضوی برگزار گردید، اظهار داشت: متولی شوق زندگی، این امر زیبا و چندوجهی، یک زن است. همیشه در مورد الگوی سوم زن مسلمان صحبت می نماییم و مقام معظم رهبری نیز درباب آن فرمایشاتی دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به این صحبت ها بطور معمول در این که تجسم این الگوی سوم چیست، گرفتار لکنت می شویم یا زنانی را معرفی می نماییم که سیاست زده هستند و بواسطه مردان سیاسی به جاهایی می رسند و از آنها نام می بریم و کمتر از بانوانی که تخصص و دانش دارند و دغدغه مند هستند، نام برده می شود. این زن تراز انقلاب اسلامی و ترجمان الگوی سوم زن مسلمان است.

پاد با اعلان اینکه شوق زندگی می تواند خیلی از معضلات و مسائل ما را حتی با جامعه جهانی حل کند، عنوان کرد: ما ماده ۸۲ قانون مجازات اسلامی را داریم اما بطور واقعی نهادسازی نکردیم. سرپرست مجتمع قضایی حمایتی شوق زندگی مشهد و دادگستری استان بطور بومی الگویی را ارائه دادند و نهادسازی کردند. از مسئولان استانی و استاندار به عنوان نماینده عالی دولت می خواهیم که پای کار سرپرست مجتمع قضایی حمایتی شوق زندگی بیایند.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی افزود: این اقدام عملی از مشهد شروع شده و برند آن باید به نام مشهد ثبت گردد. با زحمات زیادی شوق زندگی، شوق زندگی شد و زندگی در بچه ها جریان پیدا کرد. به صورتی ما حتی عدالت ترمیمی در عرصه کودک را به شکل عملی ایجاد کردیم.

وی افزود: ما عضو کنوانسیون حقوق کودک هستیم و قوانین حوزه کودک و نوجوان خودمان از کنوانسیون حقوق کودک مترقی تر است. در مواردی که ما باید پاسخ دهیم، می توانیم این کار را باتوجه به قوانین و نظام قضایی خود مستند به شوق زندگی پاسخ داده و خیلی از مسائل خودرا حل نماییم.

پاد بیان کرد: ما در شوق زندگی قدم های عملی برداشتیم، هم به کودک مسئولیت پذیری یاد می دهند و هم وی را آماده ورود به اجتماع می کنند. خلأهای تربیتی که این کودک نتوانسته بطور طبیعی مانند یک کودک دریافت کرده و رشد کند، مانند یک خانواده پرمهر در شوق زندگی اجرا می شود.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی اشاره کرد: این ابتکارات، جنس مدیریت مادرانه دارد و این نگاه مادرانه و مدیریتی باید توسعه پیدا کند که می تواند برگ زرینی در دستگاه قضایی و افتخار بزرگی برای دادگستری خراسان رضوی باشد. باید به زنان توانمند، باارزش و باتجربه خود بیشتر اعتماد و دقت کنیم و کارهای بزرگ را به آنها بسپاریم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~