حجاب بان ها در استخدام دولت نیستند

حجاب بان ها در استخدام دولت نیستند

حجاب بان ها در استخدام دولت نیستند

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی اعلام نمود: حجاب بان ها در استخدام دولت نیستند و دولت به آنها پول نمی دهد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سکینه سادات پاد در نشست خبری امروز خود که در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد ضمن اشاره به بحث «حجاب»، اظهار داشت: در این خصوص اینروزها مباحث مختلفی مطرح می شود اما قائل به یک نگاه فرهنگی در کنار قانون هستیم، بنابراین بسته زیست عفیفانه متناسب با عرف و شرع اماده شده است اما بدنبال جمع بندی با وزارت آموزش وپرورش هستیم تا از راه مدارس و سنین پایین، مبحث را پیگیری نماییم.
وی با اعلان اینکه در نحوه مواجهه با مردم درمورد حجاب و امر به معروف و نهی از منکر باید بسیار دقت شود افزود: نحوه مواجهه نباید بگونه ای باشد که خود تولید خشونت کند.
او همینطور با اعلان اینکه مجلس دارای دو شان قانونگذاری و نظارت است، تصریح کرد: شاید نظارت مجلس در باب مساله حجاب درست نبوده که نتوانسته قانوندنگداری درستی داشته باشد و حرف ما اینست که چرا اول سراغ مردم می رویم؟ در اینباره با دستگاههای ذی ربط درحال رایزنی هستم چون که آنها باید ورود کنند. برخی دستگاه ها ترک فعل داشته اند در صورتی که باید ورود و راهکار عرضه می کردند و حتی مجلس به جای قانون نویسی باید قانونگداری کند.
پاد در مورد اظهارات بانکی پور در خصوص تغییرات لایحه عفاف و حجاب و جریمه و برداشت چند میلیونی از حساب های شهروندان که بازتاب بسیاری داشته است اظهار داشت: بیشترین چالش من همین مسائل است که بالاخره چه تعریف خواهیم داشت، آیا این مورد تخلفی شرعی است؟ آیا جرم است؟ یا چیست؟ البته که اظهارات آقای بانکی پور اظهارات خودش است و موضع مجلس نیست و در این خصوص که موضع دولت چیست هم باید از سخنگو سوال کنید چون که هر آن چه بگویم موضع خودم است نه دولت.

واکنش پاد به حادثه درمانگاه قم
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در پاسخ به خبرنگاری در رابطه با فیلم درگیری یک خانم یا فرد روحانی در درمانگاه قم، اظهار نمود: این فیلم کامل نبود اما از کلیت آن و دوقطبی بوجود آمده متاسفم؛ خشونت کلامی، مواجهه نازیبایی است. هرچند بازداشت آن زن تکذیب شد اما مبحث را پیگیری می کنم. این که دو طرف با خشونت با هم صحبت می کنند خوب نبود و مواجهه طرفین با هم نازیباست. شرایط آن مادر که نگران فرزندش است قابل درک است و شاید همین مبحث را قابل توجیه کند اما چه شده که روحانی طلبه برای امر به معروف، فیلم می گیرد و… این مورد نیازمند صدمه شناسی جدی است و بطور قطع به دو طرف نقد داشته و تلاش دارم این گفتگو ها را به سمت آرامی پیش ببرم.
وی تصریح کرد: باید با هم حرف بزنیم چون مردمی هستیم که نه یک روزه با حجاب و نه یک روزه بی حجاب شده ایم. با نوع مواجهه خود نباید خشونت ایجاد نماییم و باید در اینباره بیشتر فکر نماییم.
پاد ضمن اشاره به گذشت یکسال از یک حکم ابلاغ رئیس جمهور در خصوص تاسیس حوزه دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادیهای اجتماعی و واگذاری این مأموریت به وی اظهار داشت: با این حکم فردی از جنس مردم و انقلاب اسلامی مقرر است برای مردم کار کند و مجدانه پیگیر حقوق مردم از دستگاه ها هستم. هرچند نفس این حکم و جایگاه پر از چالش هست و بود و خواهد بود مگر این که همه با هم بتوانیم به نفع مردم و انقلاب خود کار نماییم.

ایشان در ادامه گزارشی از عملکرد یکساله اش عرضه کرد و اضافه کرد: منطبق بر حکمم اقداماتی داشته ام؛ همچون آزادی بیان، همینطور حق برگزاری تجمعات و… اقدام و پیگیری کرده ام. برای دفاع از حقوق مادی و معنوی زنان دفتری را طراحی کردیم. برای دفاع از ملت ایران در مجامع بین المللی که دفتری تحت همین عنوان ایجاد کردیم. برخی اقدامات ما در دفاع از حقوق مردم بوده است البته بعضی از آنها جنبه زیرساختی برای دفاع از حقوق مردم بوده است. بخشی از اقدامات ما روند سازی بوده یعنی مبتنی بر نگاه اصیل انقلاب بدنبال حقوق آزادیهای مردم بوده و هستم. نزدیک ۱۰۰ نامه در مورد دفاع از حقوق مردم که دربرگیری ملی داشته، با قوا و دستگاههای اجرایی و وزارت خانه ها پیگیری و نامه نگاری داشته ام.

ماموریت از جانب رئیس جمهور برای بازبینی در سیاستهای فیلترینگ

پاد با تکیه بر این که هرجا حس کردم حقوق مردم در معرض تضیع شدن هست بی محابا ورود کرده ام افزود: نخستین بحثی که من را در معرض توجه قرار داد بحث ورود من به «حجاب» ورود کردم، حسب تصمیمات و مسائل اجتماعی که به وجود آمد، به استناد این حکمم واکنشی داشتم که منجر به موضع گیری و البته به نفع مردم هم شد.
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی اضافه کرد: همینطور بنابر جایگاهی که دارم قرار بود احوالی بپرسم و ببینم حال آزادی بیان چگونه است و بتوانم آن چه را که باید بعنوان دستیار رئیس جمهور به ایشان تقدیم کنم که همزمان با بنده حکمی برای آقامیری بعنوان دبیر فضای مجازی صادر شد و رئیس جمهور به وی مأموریت داند در مورد سیاستهای فلیترینگ بازبینی کنند. برای من مهم بود چون فضای مجازی جزیی از زندگی مردم شده و حتی برخی علما هم به این مورد نگاهی مترقیانه دارند بنابراین باید فکری اساسی می شد؛ بنابراین من پیگیری کردم. با مکاتبه با رئیس جمهور خواهان تعیین تکلیف این مورد شدم که ایشان دستور پیگیری دادند. بعدا من متوجه شدم سایت شهید بهشتی از سال ۸۹ فیلتر هست که نامه زدم به رئیس جمهور و ایشان دستور ویژه دادند که در دست پیگیری هست.

نامه نگاری با وزیر علوم درمورد تقلب در کنکور

اساتید دانشگاهی مدعی اخراج هنوز مستندات خویش را به دولت عرضه نکرده اند

پاد همینطور اشاره ای هم به بحث تقلب در کنکور داشت و اظهار داشت: در مورد اعتراضات به حق مردم در اینباره به وزیر علوم نامه زدم و زودتر از دیوان، نامه دادم و مستندا مطابق قانون نظر خودم را نسبت به این مورد و حقوق شهروندان به وزیر بیان کردم.

وی در مورد اخراج اساتید دانشگاه ها هم اظهار داشت: خودم را مسئول می دانستم بنابراین ورود کردم و با برخی اساتید ارتباط برقرار و از آنها خواستم دفتر من بیایند و حتی اعلام کردم اساتید مدعی اخراج مستندات خویش را ارسال کنند؛ که تعداد زیادی از اساتید به دولت اعتماد و مکاتبه کردند اما هیچ مستنداتی در خصوص اخراج برای ما ارسال نکردند و فقط اسامی بدست من رسید که عینا اسامی را خطاب به رئیس جمهور ارسال و خواهان پیگیری شدم. همینطور از وزیر علوم و بهداشت هم نامه و خواهان توضیح شدم و از وزیر علوم هم شخصا و حضوری پیگیری کردم که سبب بازگشت برخی اساتید به کار شد و مابقی هم در دست پیگیری است.

تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به امنیت درمان بیماران

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی ضمن تاکید بر این که همه سرمایه من «صداقتم» است اظهار داشت: تلاش کردم یک وکیل باشم چون رابطه استخدانی با دولت هم ندارم.
وی با اعلان اینکه بحث «امنیت درمان» بخصوص برای زنان دغدغه بوجود آورده و عنوان می شد در اتاق زایمان به کرامت آنها توجه لازم نمی شود اظهار نمود: در اینباره به وزیر بهداشت نامه زده و خواهان تشکیل کمیته ای شدم با حضور نماینده بنده که این کمیته درحال شکل گیری است.

پاد ضمن اشاره به این که پیگیر استخدام نخبگان در دستگاههای اجرایی شده ام اضافه کرد: از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی خواهان ارسال گزارشی در مورد شایسته سالاری شدم تا نخبگان به جای مهاجرت به ملت و کشور خود خدمت رسانی کنند بنابراین از آقای لطیفی خواستم تعداد نخبگان دستگاه ها را اعلام کنند که پاسخ داده اند که بعدا نتیجه آن به استحضار مردم می رسد.

وی افزود: رشته مطالعات زنان با حرارت بعنوان کد رشته ای آمد و عده ای انتخاب رشته کردند اما باید پیشبینی می شد این افراد کجا باید موثر واقع می شدند؛ برخی از زنان این رشته با من مکاتبه داشتند که این را هم با آقای لطیفی مکاتبه کرده ام و پیگیر حقوق محصلان این رشته هستم.

شکایت و پیگیری حقوقی از شرکتهای فروشنده مواد شیمیایی به صدام در جنگ با ایران

پاد در ادامه نشست خود به مصدومان شیمیایی سردشت هم اشاره نمود و اظهار داشت: احساس می نماییم به مردم بدهکاریم؛ به سردشت رفتیم و از نزدیک با مردم گفتگو کردم و بدنبال این بودم سفیر ژاپن را با خودم ببرم چون تجربه مشترکی با این کشور داریم و این که ژاپن متحد غرب و آمریکاست بنابراین خواستم آنجا باشد تا صدای مردم ما باشد؛ اتفاقات خوبی افتاد و کاردار ژاپن با ما آمد؛ هدف گذاری این بود که ۱۰۰ شکایت حقوق بشری را ضد کشورهایی که مواد شیمیایی به صدام فروخته اند داشته باشیم چون که ۸۵ شرکت فرانسوی، ۱۸ انگلیسی و ۱۹ آمریکایی دخیل هستند که از راه سازوکارهای حقوق بشری گزارشی تهیه کردیم که کارهای مطالعاتی آن انجام و تقدیم رئیس جمهور شده و درحال پیگیری است.

پیگیری مسائل حقوقی ایرانی ها خارج از کشور

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در ادامه به ایرانی ها خارج از کشور هم اشاره نمود و اضافه کرد: ایرانی ها خارج از کشور مورد توجه رئیس جمهور هستند چون که معتقدیم ایرانی همیشه ایرانی است حال هر کجای دنیا که باشد؛ این عده از حقوق شهروندان ایرانی برخورداند بنابراین از راه دفتر بین الملل تفاهمنامه ای با دانشگاه علامه امضا کردیم چون رصدی که داشتیم نشان داده است مطالبات آنها حقوقی است بنابراین باید تسهیل گری می شد برای اینها بنابراین با کلینیک حقوقی دانشگاه علامه تفاهمنامه امضا کردیم تا این هموطنان با فکر ایمن و راحت مسائل حقوقی خویش را مطرح و تلاش می نماییم در رساندن حرفشان به مراجع قانونی تسهیل گری نماییم.

لایحه ارتقای امنیت زنان مبحث دیگری بود که پاد به آن پرداخت و اظهار نمود: حدود دو دهه از عمر این لایحه می گذرد و حتی رهبری تسریع در تصویب این لایحه را مطرح نمودند و در اینباره پیگیری می نماییم که چرا به نتیجه نمی رسد؟ اگر لایحه حجاب این امکان را دارد که به سرعت تصویب شود، لایحه زنان که با رویکرد اسلام و با کرامت و صیانت از زنان تناسب دارد باید تعیین تکلیف شود که پاسخی مکتوب نگرفتم اما قالیباف پس از بیانات رهبری گفتند که به صحن می آوریم که هنوز عملی نشده و نمی دانم به عمر این مجلس خواهد رسید یا خیر؟ اما این را هم پیگیری می کنم.

تشکیل ستاد پشتیبانی از مشارکت اقتصادی زنان

ایشان در ادامه با بیان تشکیل ستاد پشتیبانی از مشارکت اقتصادی زنان افزود: در جلساتی با زنان، کلان مسائل زنان را تقدیم رئیس جمهور کردم. راهکارهای نخبگان و پیشنهاد آنها ایجاد ستادی مشترک بود تا نقایص موجود جبران شود که رئیس جمهور به سرعت دستور به تشکیل این ستاد دادند و یک جلسه آن هم تشکیل شده است.
پاد اضافه کرد: همینطور در حوزه آسیبهای اجتماعی زنان هم پیش از ورود رسمی بنده، ورودی نداشتیم که با نامه نگاری با استانداران قرار شد این آسیبها رصد و ارجاع شود؛ این امر قبلا تابو بود اما معتقدم این امر باید رسیدگی شود بنابراین با سمن های زنان و اندیشکده ها جلساتی برگزار شد تا به جای انکار مسائل آنها را حل نماییم که در این خصوص هم گزارش مفصلی از آن چه از استانداران رسیده بود به رئیس جمهور ارسال شد که ایشان به وزیر کشور دستور تشکیل ستاد مشترک صدمه های اجتماعی زنان را ذیل شورای اجتماعی وزارت کشور دادند که درحال شکل گیری است.

گفت وگو با خانواده هایی که در ناآرامی ها فرزند از دست داده اند

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی به ناآرامی های سال ۱۴۰۱ هم پرداخت و اظهار داشت: بعنوان عضو کمیته بررسی ناآرامی های سال ۱۴۰۱ که ابتکاری نو و جدید در ایران بود که با خانواده هایی که فرزندنشان را از دست داده بودند گفتگو کردم. همینطور در سفرها با مشاوران زنان دستگاه ها نشست برگزار و پیگیری می کردم چند درصد از زنان در استانها پستهای مهم گرفته اند. پیگیری مسائل زنان بودم در استانها که حقوق ابتدایی مردم جدی گرفته نمی شد.
پاد ضمن اشاره به تهیه گزارشی از بیماران خاص و آثار تحریم بر داروهای اینها بیان نمود: گزارشهای خوبی جمع کردم که به رئیس جمهور و وزارت خارجه می دهم تا گره از کار اینها باز شود که آخرین آن بیماران فاقد استاد هویتی به خصوص بیماران سیستان و بلوچستان بود که رئیس جمهور پیگیری کردند و درحال رسیدن به نتیجه خوب است.
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی همینطور در ادامه به تشکیل شورای فقهی حقوقی زنان اشاره و گذری هم به بحث تجرد دختران دهه ۵۰ و ۶۰ داشت و اظهار داشت: با ورود به این مسایل و مشکلات این دختران به شکلی تابو شکنی کردیم چون که قشری فراموش شده بودند این در حالیست که حق نداریم کسی را بدلیل تجرد از حقوق خود محروم نماییم. برای حل مسایل این گروه با پژوهشگران جلساتی داشتم و مکاتباتی در مورد استخدام ها داشتم چون می بینیم مثلاً امتیازهای خاصی به مادران می دهند اما دختری که دهه شصتی است از این امتیازات محروم است؛ نباید این قشر را از تسهیلات و امتیازات محروم نماییم بنابراین باید بسته های حمایتی در این رابطه پیشبینی نماییم و پیوست عدالت داشته باشیم.

ایشان در ادامه با اعلان اینکه برای استیفای حقوق مردم در مجامع بین المللی هم در چارچوب دفاع از ملت ایران را داشتیم که صدمه شناسی باید صورت می گرفت اشاره کرد: چرا در اینباره باید گرفتار لکنت شویم بنابراین چهار نشست با حضور ۴ گروه شامل سمن های مقام مشورتی، وکلا و اساتید حقوق بین الملل برگزار کردیم. همینطور با مسئولانی همچون دیپلماتها و حتی با اقلیتهای مذهبی هم نشست داشتیم چون معتقد و مصر هستیم اینها هم شهروند ایرانی هستند؛ نظرات جمع آوری و آسیبها و راهکار ها استخراج و به رئیس جمهور ارجاع داده شد و منتظر پاسخ آن هستیم.

تهیه بسته سیاستی در ارتباط با قتل های ناموسی

پاد با تکیه بر این که به قتلهای ناموسی هم ورود داشتیم که تعداد آن زیاد نیست اظهار داشت: اما این موضوعات احساسات مردم را جریحه دار می کند بنابراین بدلیل اهمیت آن به مبحث ورود کردیم و بسته سیاستی و حمایتی و پیشنهاد تقنینی داشتیم که تقدیم شده است.

ایشان در ادامه به آزادی بیان مطبوعات اشاره داشت و با تکیه بر این که گلایه رسانه ها در مورد دستگیری ها و تضیع حقوق داشتند اظهار داشت: به این نتیجخ رسیدیم که قانون مطبوعات قابلیت ارتقاء و حمایت دارد. عدالت جنسیتی و پیگیری آن هم مطابق برنامه ششم باید بدرستی اجرا شود و دغدغه رهبری هم بوده است که حتی کسانی هم زاویه با ولایت ندارند این بحث ممکنه پذیرفته شده نباشد اما پس از فرمایشات رهبری صحبت های متفاوتی داشتند هاما ملاک ما هم کلام رهبری و قانون است.

موافقت با ایجاد دبیرخانه جایزه ویژه حقوق و آزادیهای اجتماعی

وی افزود: ارتباطات زیادی با نخبگان و اساتید را داشتم که منجر به تشکیل ۵ کمیته شد و یک جایزه ویژه ملی حقوق و آزادیهای اجتماعی که رئیس جمهور هم موافقت کردند تا دبیرخانه آن تشکیل گردد و پیگیر این امر هستیم.

پیگیری درج اطلاعات خصوصی کاربران در فضای مجازی

پاد در پاسخ به این که به تازگی مشاهده می شود اطلاعات خصوصی کاربران در پلت فرمها وارد فضای مجازی می شود بنابراین برنامه شما برای رعایت حریم خصوصی شهروندان چیست؟ اظهار داشت: وقتی شاهد این مورد شدم به رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و دبیر شورای مجازی نامه زده و پیشنهاد گفت و گویی را دادم که رئیس جمهور دستور پیگیری دادند تا وزیر و دبیر شورا چاره اندیشی کنند چون نقض حقوق مردم است. اما بنابر جایگاهی که دارم فقط می توانم مبحث را پیگیری کنم چون که ساختار اجرایی ندارم.
او همینطور درمورد عدم حضورش در جلسات هیات دولت اظهار داشت که این را می توانید از آقای سخنگو بپرسید اما وقتی خودم از رئیس جمهور پرسیدم گفتند شما می توانید باشید اما تاکنون محقق نشده اما برای پیگیری امور و ایفای حقوق مردم بدنبال تک تک وزرا می روم.
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در ادامه رد پاسخ به این که ارتقای لایحه امنیت زنان تاکنون به سر انجام نرسیده است و شما چه اقداماتی می توانید برای عملیاتی شدن آن انجام دهید؟ اظهار نمود: سفارش من اینست که برای تصویب قوانین تسریع کنند و وظیفه من هم پیگیری است که انجام میدهم و قالیباف رئیس مجلس هم قول پیگیری داده اند اما رسانه ها هم پیگیری کنند تا به نتیجه برسد.
مشکلات اقتصادی و چالش مردم در اینباره سوال دیگری بود که پاد در پاسخ به رفع این مشکلات افزود: هم نظر با شما هستم و شاهد سختی مردم هستم. اعتراض مردم برای بیان مشکلات اقتصادی همان آزادی بیان است که من باید از این اصل صیانت کنم اما مستقیم حوزه ماموریتی بنده نیست اما در مکاتبه با رئیس جمهور در مورد مشارکت اقتصادی زنان صحبت می کنم چون که زنان سرپرست خانوار بیشترین صدمه را می بینند و البته این مورد را هم پیگیری می کنم.

آلارم به قوه قضاییه در رابطه با کوروش کمپانی و ریسک پذیری مردم در مقابل مشکلات اقتصادی

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی همینطور اضافه کرد: به مبحث کورش کمپانی ۱۶ دیماه هم ورود کردم و در باره موبایل موسوی هم به قوه قضاییه هم آلارم دادم چون که مردم در شرایط اقتصادی کنونی ریسک پذیر شده اند و می خواهنذ زندگی خویش را تأمین کنند به چنین مواردی ورود می کنند بنابراین سلامت فضای اقتصادی را برای مردم باید فراهم نماییم بنابراین به چنین مسائلی از این باب ورود داشتم.

ارائه نتایج بررسی ناآرامی های ۱۴۰۱ به مردم

پاد ضمن اشاره به عضویت خود در کمیته بررسی ناآرامی های ۱۴۰۱ توضیح داد: کمیته های داخلی و ملی دراردیبهشت ۱۴۰۱ به دستور رئیس جمهور تشکیل شد و من عضوی از کمیته بررسی ناآرامی ها هستم اما سخنگو نیستم. مقرر است نشستی داشته و آخرین نظرات و نتایج آن اعلام گردد. گزارشی در این رابطه به رئیس جمهور تقدیم شده است پیش از این که کمیته حقیقت یاب بین المللی گزارش خویش را عرضه نماید. البته این کمیته بین االمللی مطابق قوانین بین الملل وقتی مکانیسم داخلی فعال می شود دیگر فاقد مشروعیت می شود. ما جلسات مجازی داشتیم با اعضای کمیته حقیقت یاب بین المللی در دفاع از حق مردم و مستندا گفتگو کردیم اما معتقدم حقوق بشر در دنیا نگاهی سیاسی دارد و گزارشی که عرضه شد منطبق بر گزاره هایی که ما بدانها رسیدیم نبود. من خودم چندین استان رفتم و با خانواده ها که حتی مطابق دستورالعمل اغتشاشگر بود و حتی با خانواده هایی که فرزندشان را از دست داده اند گفتگو کردم. به نکات خوبی رسیدیم و سایتی طراحی شد تا مردم شکایت خویش را از بابت صدمه هایی که دیده اند بارگذاری کنند و از اینها خواستیم تا پرونده های خویش را برای ما ارسال نمایند و بررسی می کردیم و تلاش شد جبران خسارت نماییم. حتی شهروندان عادی ما صدمه دیدند که ورود کردیم به کسانی که اعتراضات مردم را به خشونت کشیدند. در ناآرامی ها بسیاری از مجریان قانون هم به شهادت رسیدند که علل آن و متن گزارش آن به مردم عرضه خواهد شد.

تشکر پاد از علیرضا قربانی و وزیر ارشاد؛ حمایت وزیر ارشاد از حضور نوازندگان زن با استناد بر سند موسیقی

او همینطور در مورد حواشی بوجود آمده در کنسرت علیرضا قربانی و ورود و حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از برگزاری این کنسرت اظهار داشت: من توییتی زدم و از علیرضا قربانی بعنوان یک هنرمند اصیل قدردانی کردم چون که وی باب گفت وگوی خوبی را باز کردند. برای من مهم می باشد که مردم و مسؤلان ما متمدنانه بر حسب پیشینه تاریخی و فرهنگی مان با هم گفتگو و مسایل را حل کنند. وزیر ارشاد هم ورود خوب و به جایی داشتند چون که ما وزارت ارشاد و سازوکار داریم و قرار نیست هرکسی نظر شخصی خودش را بگوید. برای نخستین بار وزیر ارشاد گفتند ما سند موسیقی داریم که این کار بزرگ و ارزشمندی است. احیانا وزیر بر مبنای همان سند ورود کردند؛ وقتی می گویند مشکلی ندارد پس مطابق همان سند حضور نوازنده های زن به ظاهر مشکلی نداشته البته با حفظ شرایط مندرج در سند و من هم از وزیر ارشاد و قربانی تشکر کردم و این موضع بنده هست.

قطعا موافق فیلترینگ نیستم

پاد در ادامه با تکیه بر این که بطور قطع موافق فلیترینگ نیستم اشاره کرد: رئیس جمهور هم اگر موافق بود نمی گفت بازبینی صورت گیرد؛ اصل بر آزادی است و محدودیت استثنا است بنابراین بطور قطع با فیلترینگ مخالفم و با وزیر ارتباطات صحبت کردم؛ حتی بحث برگزاری اجتماعات را مطرح کردم چون که اینها حقوق نوین است که در این خصوص هم با وزیر و هم دبیر فضای مجازی و هم رئیس جمهور صحبت کرده ام. باید تا حدودی قوانین داخلی ما پذیرفته شود مثل همه دنیا؛ باید بتوانیم و به لحاظ حقوقی با یکدیگر صحبت و به منطق حقوقی برسیم تا با پلتفزمها به تفاهم برسیم البته حریم خصوصی برای ما خیلی مهم می باشد اما امنیت ملی ما هم مهم می باشد چون که آموزشهای خشونت آمیز را در یکسال گذشته دیدید.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~