اعلام نحوه پرداخت فطریه برای پشتیبانی از مددجویان بهزیستی

اعلام نحوه پرداخت فطریه برای پشتیبانی از مددجویان بهزیستی

اعلام نحوه پرداخت فطریه برای پشتیبانی از مددجویان بهزیستی

مدل کودک: مدل کودک: رییس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه های شرکت در چالش مثبت ماه برای پشتیبانی از مددجویان سازمان بهزیستی را در روزهای عید فطر اعلام نمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سید محمد جواد حسینی رئیس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری پویش “مثبت ماه” اظهار داشت: عید سعید فطر، عید پاداش ما مسلمانان است که باید به کمک و یاری نیازمندان و افراد نیازمند شهرمون بشتابیم و لبخند و شیرینی این روز را با یکدیگر تقسیم نماییم. پرداخت زکات فطره یا فطریه در این روز بر هر مسلمانی واجب است و چه خوب است که این فطریه را به نیازمندان آبرومند و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون بهزیستی هدیه نماییم.
حسینی اضافه کرد: هموطنان و مردم می توانند با شرکت در این پویش جهت پرداخت فطریه (عام، سادات) و کفارات بوسیله درگاه های مشارکت سازمان بهزیستی اقدام نمایند.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی، حسینی درباب شیوه مشارکت مردم در این پویش اظهار داشت: مردم کشورمان می توانند در روزهای عید سعید فطر با شماره گیری کد دستوری #۱۲۳* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ به نام هدایای خاص مشارکت های مردمی نزد بانک مرکزی و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ و بوسیله درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir دراین پویش شرکت نمایند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~