رئیس كمیته امداد: بی تفاوتی در موضوعات اجتماعی یک لطمه است

رئیس كمیته امداد: بی تفاوتی در موضوعات اجتماعی یک لطمه است

رئیس كمیته امداد: بی تفاوتی در موضوعات اجتماعی یک لطمه است

به گزارش مدل کودک، رییس کمیته امداد امام بی تفاوتی در موضوعات اجتماعی و مشکلات مردم را یک لطمه دانست و اشاره کرد: معلمان و اساتید باید قدر موقعیتی را که در آن قرار گرفته اند خوب بدانند.

به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سیدمرتضی بختیاری در مراسم تجلیل از استادان مرکز علمی کاربردی کمیته امداد ضمن گرامیداشت روز معلم و استاد، اظهار داشت: امروز روز تقدیر از عزیزانی است که به عنوان استاد در این مرکز مشغول خدمت هستند.

وی با اعلان اینکه نخستین معلم، ذات اقدس الهی است، اضافه کرد: معلمی حقیقتا شغل انبیا است و این تعبیر والا، قداست شغل معلمی را نشان میدهد.

رئیس کمیته امداد با تأکید بر این که معلم بر نفوس انسان ها تاثیر می گذارد، افزود: اگر این تاثیرگذاری در راه بندگی و عبودیت خداوند قرار گیرد، معلمی از این منظر سخت ترین کارهاست و بالاترین پاداش ها را هم در این دنیا و هم در آن دنیا دارد.

بختیاری به نقش معلم در جامعه انسانی اشاره نمود و اظهار داشت: ایمان به خدا، سوزی را در دل سبب می شود که مومن جانش را در راه خداوند تقدیم می کند.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت امام صادق(ع) اشاره کرد: اگر علم منهای خدا شود، با وجود همه فضیلت ها، بلای جامعه انسانی است و این همان چیزی است که اینروزها در غزه شاهد می باشیم.

رئیس کمیته امداد بی تفاوتی در موضوعات اجتماعی و مشکلات مردم را یک لطمه دانست و اشاره کرد: معلمان و اساتید باید قدر موقعیتی را که در آن قرار گرفته اند خوب بدانند.

وی خودسازی را پیش شرط لازم برای تاثیرگذاری علم عنوان نمود و اضافه کرد: به تعبیر حضرت امام(ره) اگر خودسازی نباشد، علم فرد هم به ضرر جامعه خواهد بود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~