معتبرترین سامانه گردشگری را بشناسید

معتبرترین سامانه گردشگری را بشناسید

معتبرترین سامانه گردشگری را بشناسید

مدل كودك: امروزه صنعت گردشگری یكی از پرطرفدارترین ها بوده و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه فراوانی است.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، این مساله راه را برای خیلی از گردشگر ها و مسافرانی كه می خواهند به اقصی نقاط جهان سفر كنند، آسان ساخته و بدون كمترین مشكل می توانند به هر نقطه از این جهان هستی سفر كنند و از سفرشان لذت ببرند.
گردشگران و گردشگر هایی كه شدیدا به مسافرت به جای جای جهان علاقمند هستند، می توانند با گشت و گذار در یك سایت گردشگری مقصد مناسب خویش را انتخاب كنند و یا با آن بیشتر از آنچه كه در تصورشان هست آشنا گردند، خیلی از مسافران دوست دارند پیش از سفرشان با بهترین جاذبه های گردشگری و اماكن تفریحی و یا حتی لوكس ترین رستوران ها و مراكز خرید آن مقصد آشنا گردند تا در سفرشان به مشكل برنخورند.
تحقیق در ارتباط با هر كدام از این اماكن كمی دشوار بوده و كار را برای مسافران گرامی سخت می كند اما سایت گردشگری لحظه آخر این امكان را به مسافر می دهد تا با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنماهای گردشگری، اطلاعات مفید و سایر عنوان ها آشنا گردند تا سفری آرام و لذت بخش را تجربه كنند.
وب سایت تور لحظه آخری مجموعه كاملی از تورها و اطلاعات گردشگری تمامی مقاصد توریستی در ایران و جهان است كه در زمینه گردشگری فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد.
سایت لحظه آخر یكی از معتبرترین بانك های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری بوده و مجموعه ای كامل از اطلاعات جاذبه های گردشگری ایران و جهان، هتل های شهرهای سراسر جهان، اطلاعات آژانس ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار كاربران و مشتاقان سفر گذاشته است.
گردشگران می توانند ارزان ترین و متفاوت ترین تور های مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده كنند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت بخش داشته باشند، همینطور تورهای لوكس و منحصر به فردی وجود دارند كه اگر می خواهید سفری بی نظیر و خاطره انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید این تورها می تواند بهترین انتخاب تان باشند. سایت لحظه آخر عرضه دهنده كامل ترین پكیج های مسافرتی از معتب ترین آژانس های تهران و سایر شهرستان ها است.
در ادامه می توان به بعضی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اشاره نمود.

تایلند
تایلند جزء یكی از معروف ترین مقصدهای گردشگری می باشد كه سالانه گردشگر های فراوانی را به خود جذب می كند، همینطور با دارا بودن جاذبه های گردشگری و اماكن تفریحی زیادی كه در خود جای داده، توانسته صنعت گردشگری خویش را رونق دهد و خویش را در لیست محبوب ترین مقاصد تفریحی جای دهد.
از معروف ترین شهرهای تایلند می توان به بانكوك، پاتایا، ساموئی و كرابی اشاره نمود كه هر كدام به نوبه خود جذابیت های منحصر به فردی دارند. مردم تایلند مردمانی بسیار، خونگرم، مهربان، خندان ومهمان نواز هستند. دین اغلب آنان بودایی و بعضی هم مسلمان هستند.
بیشتر مردم این كشور تا حد قابل قبولی به انگلیسی صحبت كردن مسلط هستند بنابراین در تور تایلند اگر كمی انگلیسی بدانیم می توانیم به راحتی از گشت وگذار و ماجراجویی انفرادی و به دور از تورهای داخل شهری خود در تایلند لذت ببریم. از ماه می تا اكتبر (اردیبهشت تا اوایل مهرماه) كه به فصل سبز در تایلند شهرت دارد به علت بارندگی زیاد معمولا هتل ها و اقامتگاه ها برای گردشگران تور تایلند ازران تر و سواحل خلوت تر است كه می توان گفت این فصل جزء بهترین فصل های سفر به تایلند است.
با این حال تایلند در تمام فصول سال مملو از توریست بوده كه نسبت به آب و هوا به تفریحات موجود در این كشور می پردازند. از شلوغ ترین و محبوب ترین اماكن تفریحی آن می توان به سواحل سوزان اشاره نمود چونكه بیشترین تفریحات را در خود جای داده و هر آنچه كه گردشگران تور تایلند می خواهند را فراهم ساخته اند.

استانبول
استانبول بزرگترین شهر كشور همسایه تركیه است كه از نظر اقتصادی قطب بزرگی در این كشور بشمار می رود. این شهر در سال ۲۰۱۰ بعنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است. تور استانبول یكی از پر مخاطب ترین تورها در كشور بوده و همینطور استانبول سومین رتبه گردشگری را هم از لحاظ تعداد گردشگران به خود مختص كرده است.
این شهر زیبا برای مسافرین تور استانبول دارای دو بافت معماری است چونكه نیمی از آن در قاره آسیا و نیم دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد، همانطور كه معلوم است، بافت قسمت آسیایی آن بافت كهن و قدیمی بوده و بافت شهری قسمت اروپایی آن بسیار جدیدتر و بروزتر است.
دلیل استفاده از تور استانبول و یا تور تركیه در كشور ما اكثرا خرید و واردات پوشاك به كشور است چونكه یكی از صنعت های مهم در این شهر تولید پوشاك است. شهر استانبول هم همانند تمامی شهرهای دیگر دارای هتل های ۳ ستاره تا ۵ ستاره است، بعنوان یك مرجع گردشگری به شما پیشنهاد می گردد از هتل های ۴ ستاره و بالاتر این شهر برای سفر استفاده كنید چونكه اغلب هتل های ارزان استانبول دارای كیفیت خوب و مطلوبی بوده و مناسب خانواده های ایرانی نیستند.

صربستان
صربستان یكی از كشورهای توریستی كه در جنوب قاره اروپا و در منطقه بالكان ها قرار گرفته است. كشور صربستان در سال ۲۰۰۳ به صورت كامل استقلال یافت و خویش را در اتحادیه اروپا به اسم جمهوری صربستان كه كشوری مستقل است ثبت نمود. این كشور به علت همسایه بودن با كشورهای تركیه و كرواسی و غیره گردشگران زیادی را به خود جذب می كند. همینطور جزو كشورهایی بوده كه دارای تمدنی كهن و باستانی است كه مقصدی مناسب برای علاقمندان به تاریخ است.
كشور صربستان در هر چهار فصل برای سفر مناسب بوده اما معمولا گردشگران تور صربستان بیشتر در فصل تابستان به این كشور سفر می كنند. پول رایج این كشور دینار صربستان است كه گردشگران می توانند در فرودگاه های آن دلار و یورو را به دینار تبدیل كنند.
هزینه ها در كشور متفاوت بوده به صورت مثال در شهر بلگراد كه پایتخت این كشور است هزینه ها نسبت به سایر شهرها بسیار بالاتر و گران تر است. كشور صربستان می تواند مقصدی بی نظیر و فوق العاده برای سفری لذت بخش و خاطره انگیز باشد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~