برگزاری هفته فرهنگی ایران در مسكو

برگزاری هفته فرهنگی ایران در مسكو

برگزاری هفته فرهنگی ایران در مسكو

مدل كودك: رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسكو از برگزاری هفته فرهنگی ایران در مسكو و نیمه نخست شهریور ماه اطلاع داد.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قهرمان سلیمانی – رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسكو – و هیأت همراه با بازدید از بخش های مختلف موزه صنایع دستی و هنرهای ملی روسیه وابسته به وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه، با خانم كایكاوا ناتالیا یورونا، معاون اجرایی و توسعه این موزه دیدار كردند.
سلیمانی در سخنانی، به اهمیت و تنوع صنایع دستی در ایران اشاره و ابراز امیدواری كرد همكاری های بین موزه های دو كشور ایران و روسیه بخصوص بعد از برگزاری هفته فرهنگی بیش از پیش گسترش پیدا كند.
رایزن فرهنگی كشورمان در مسكو به برگزاری هفته فرهنگی ایران در مسكو نیمه نخست شهریور ماه سال جاری اشاره نمود و اظهار داشت: باید موزه های تخصصی هنری روسیه با موزه های متناظر در ایران بیشتر از گذشته در ارتباط باشند.
سلیمانی به چگونگی برگزاری هفته فرهنگی ایران در مسكو و حضور هنرمندان در قالب نمایشگاه و كارگاه های هنری در این هفته فرهنگی اشاره نمود.
كایكاوا ناتالیا یورونا هم در این دیدار، با بیان آمادگی برای هرگونه همكاری در زمینه برگزاری هفته فرهنگی، به تشریح فضاهای موجود در موزه صنایع دستی و هنرهای ملی روسیه پرداخت.
وی پیشنهاد اجرای برنامه های آیینی و نقالی و كارگاه های هنری و تخصصی در هفته فرهنگی را ارائه كرد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~