از سرویسی جدید در حوزه تاكسی های آنلاین رونمایی شد؛ درخواست خودرو بدون نیاز به اینترنت

از سرویسی جدید در حوزه تاكسی های آنلاین رونمایی شد؛ درخواست خودرو بدون نیاز به اینترنت

از سرویسی جدید در حوزه تاكسی های آنلاین رونمایی شد؛ درخواست خودرو بدون نیاز به اینترنت

مدل كودك: ۱۶۱۱ خدمتی تازه در حوزه سامانه های درخواست خودرو است كه می توان با شماره گیری آن و تعیین مبدا و مقصد از خدمات ماكسیم بدون نیاز به اینترنت استفاده نمود.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر و به نقل از ماكسیم، نشست خبری سامانه درخواست خودروی ماكسیم كه در هتل اسپیناس و با حضور نمایندگانی از اتاق اصناف، اتحادیه كسب و كارهای مجازی و هم مدیران ایرانی و روسی این شركت با مبحث رونمایی از مركز تماس این شركت برگزار گردید.
در ابتدای این نشست، «ایلیا بانی شف»، مدیر منطقه ای ایران ماكسیم با اشاره به واقعه تروریستی اهواز و تسلیت به مردم ایران اظهار داشت: «برخی از ما درباره دلیل وجود شركت های روسی در ایران می پرسند. در جواب به این سوال باید گفت نباید یك كسب و كار شفاف را به مسائل سیاسی ربط داد. ایران كشور بزرگ و ثروتمندی است و در مسائل تكنولوژی هم در حال پیشرفت است. این مورد جاذبه بالایی برای ما برای حضور در این بازار توسعه را دارد. ما هم می خواهیم در این بازار كسب وكار خودمان را داشته باشیم.»
مدیر منطقه ای ماكسیم ایران در ادامه صحبتهایش، تصریح كرد كه ماكسیم را اسیر و در بند نرخ دلار نمی داند. وی پیرامون جایگاه ماكسیم در بازار روسیه اظهار داشت: « سامانه حمل و نقل ماكسیم یكی از بزرگترین موسسات IT در روسیه را دارا است كه كسب و كاری پیچیده همچون سامانه حمل و نقل آنلاین را در كشورهای مختلف راه اندازی كرده و تصمیم ورود به ماركت ایران را گرفته است. مجموعه ما به جهانیان ثابت كرده كه می توان در ایران كسب وكاری مدرن راه انداخت و آن را با ثبات ادامه داد.»
وی با اشاره به اینكه رقابت با بازیگران بزرگ دیگر این حوزه در ایران همانند اسنپ و تپسی برای ما نه یك تهدید بلكه فرصت است چون كه باور دارد كه این رقابت ها سبب پیشرفت كار و حوزه فعالیت آنها می گردد تصریح كرد: «ما در روسیه با ده ها رقیب دیگر و در كشورهای دیگر در كنار رقبای بسیار بزرگتری فعالیت می نماییم و تصور می كنم این بیشتر یك نوع همكاری است تا رقابت. مصرف كننده نهایی تصمیم می گیرد كه در نهایت از كدام سرویس استفاده نماید و ما باید به كیفیت خوب سرویس خود فكر نماییم و نه چیز دیگر.»

در ادامه این نشست خبری «آرمین كریمی» مدیر توسعه ماكسیم اعلام نمود كه شركت ماكسیم از سال ۲۰۱۴ به بعد به فعالیت های برون مرزی خود روی آورد و نخستین سفر موفقیت آمیز خویش را ۲۴ مورخ مهرماه ۹۶ در تهران انجام داد.
وی اعتقاد دارد ماكسیم بعد از تهران به شهرهای باجمعیت بالای ۱ میلیون نفر رفتند و بعد هم به شهرهای با جمعیت صدهزار نفر ورود پیدا كردند. كریمی در ادامه تصریح كرد: «امروزه با فعالیت در ۶۰ شهر ایران، بزرگترین تاكسی آنلاین از حیث وسعت فعالیت در كشور محسوب می شوند.
مدیر توسعه بازار این شركت همینطور به دستاورد بزرگ این شركت یعنی یك میلیارد سفارش انجام شده در دنیا اشاره نمود و گفت با وجود آنكه هدف این شركت در فاز اول حضورش در ایران، گسترش شهرهای تحت پوشش بوده است، در طول یك سال فعالیت موفق به انجام صدهزار سفارش شده است.»
وی هدف از برگزاری این نشست را معرفی سرویس جدید ۱۶۱۱ عنوان نمود و اظهار داشت: «سامانه ماكسیم این امكان را فراهم می آورد تا ارتباط راحت تر و بهتری بین مشتری و راننده به وجود بیاید و مشكلات مسافر و راننده حین سفر به آسانی برطرف شود. ما پیوسته در حال گسترش هستیم و روز به روز خدمات خویش را بیشتر خواهیم كرد. سامانه مركز تماس ما افق های بلندی پیش رو دارد و می خواهیم كه با كمك این مركز بتوانیم به درخواست تمامی مشتریان پاسخ دهیم.»
۱۶۱۱ خدمتی تازه از سامانه درخواست خودرو ماكسیم است كه میتوان با شماره گیری آن و تعیین مبدا و مقصد از خدمات ماكسیم بدون نیاز به اینترنت استفاده نمود. همچون خدمات عرضه شده در این سرویس می توان به امكان رزرو خودرو برای ساعت و روز دلخواه، مشخص بودن هزینه سفارش قبل از آغاز سفر، پشتیبانی مجانی و ۲۴ ساعته با استفاده از پیامك و تماس تلفنی، امكان ثبت سفارش با استفاده از شماره ۱۶۱۱ در هر ساعت از شبانه روز، ثبت درخواست های تكمیلی همچون نیاز به صندلی كودك در خودرو، همراه داشتن بار و… و هم امكان افزودن مقصدهای دوم، سوم و… اشاره نمود. عرضه این خدمات، باعث تمایز سرویس درخواست خودروی آفلاین ماكسیم با دیگر سرویس های تاكسی بی سیم در ایران شده است.
سرویس جدید ماكسیم به مسافران كمك میكند هنگامی كه از تلفن های همراه هوشمند استفاده نمی كنند و یا امكان اتصال تلفن همراه به اینترنت وجود ندارد، از خدمات سامانه درخواست خودروی ماكسیم استفاده كنند. گفتنی است مراحل رد یا قبول درخواست مسافر، هرلحظه با استفاده از پیامك و یا تماس تلفنی به اطلاع مسافر می رسد و بعد از تعیین راننده و پذیرش سفارش توسط وی، اطلاعات راننده شامل نام و نام خانوادگی، شماره پلاك خودرو، رنگ و مدل آن، زمان رسیدن راننده به مشتری و هم هزینه سفر توسط اپراتور به مسافر اعلام می گردد.
گفتنی است، در انتهای نشست هم بانی شف در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون امنیت اطلاعات كاربران اظهار داشت: «اپلیكیشن های مختلف برای رفع نیاز مشتری و سرعت بخشیدن به درخواست مشتریانشان از سیستم GPS استفاده می نمایند. بعد از موافقت مسافر و مشتری و ثبت درخواست، از موقعیت GPS گوشی مشتریان خدمات عرضه می گردد.»
به گفته وی، ما از ابتدای فعالیت مان در ایران همكاری نزدیكی با پلیس فتا و نیروی انتظامی شروع كرده ایم و در صورت نیاز اطلاعات و مسائل امنیتی را در اختیار این نهادها قرار می دهیم از اینرو اطلاعات روی سرورهای ایرانی ذخیره و مسایل امنیتی كاملا رعایت می گردد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~