قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: یك میلیون و ۷۴۰هزار واحد مسكن مهر تحویل گردید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: یك میلیون و ۷۴۰هزار واحد مسكن مهر تحویل گردید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: یك میلیون و ۷۴۰هزار واحد مسكن مهر تحویل گردید

به گزارش مدل كودك قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن مهر اظهار داشت: از مجموع دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسكن مهر تابحال یك میلیون و ۷۴۰ هزار واحد به مردم تحویل شده است.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، احمد اصغری مهرآبادی در نشست خبری اولین نمایشگاه مسكن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با اشاره به اینكه كل پروژه مسكن مهر شامل ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بود و ساخت آن از سال ۸۶ آغاز شد، اظهار داشت: تابحال یك میلیون و ۹۸۶ هزار واحد راه اندازی و یك میلیون و ۷۴۰ هزار واحد تحویل شده است. سهم دولت های یازدهم و دوازدهم از این پروژه یك میلیون و ۱۲۰ هزار واحد بوده و سالانه ۲۰۰ هزار واحد از جانب دولت تكمیل و تحویل شده است.
وی افزود: ۲۱۵ هزار واحد مسكن مهر با پیشرفت ۶۱ درصدی در حال ساخت است و ۱۸۰ هزار واحد مسكن مهر دارای مشكلات حقوقی و قضایی در دادگاه ها هستند كه از این تعداد ۱۱۲ هزار واحد تعاونی ساز هستند. به دستور رئیس قوه قضائیه مقرر است واحدهای مسكن مهر دارای پرونده در دادگاه ها، خارج از نوبت مورد بررسی قرار گیرند.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن مهر درباره واحدهای مسكن مهر بدون متقاضی اظهار داشت: با كمیته امداد و سازمان بهزیستی تفاهم نامه امضا كرده ایم تا بر مبنای نیاز این دستگاه ها از واحدهای فاقد متقاضی به افراد تحت پوشش این دو نهاد واگذار شود. روش پرداخت هم به صورت كمك این دو دستگاه به بخش آورده متقاضی خواهد بود.
وی تاكید كرد: در تلاش هستیم تا پروژه مسكن مهر برای واحدهای بدون معارض و مشكل حقوقی تا آخر سال ۹۸ به اتمام برسد و اگر منابع دیده شده در لایحه بودجه ۹۸ به تصویب برسد، اعتبارات خوبی به این حوزه داده خواهد شد.
مهرآبادی درباره كیفیت ساخت و ساز مسكن مهر اظهار داشت: در زلزله سرپل ذهاب در بخش واحدهای مسكن مهر خودمالك حتی یك مورد فوتی نداشتیم و در بخش مسكن مهر تعاونی ساز تنها دو نفر بر اثر تخریب ساختمان جان خویش را از دست دادند.
وی با اشاره به اینكه آخوندی اعتقادی به مسكن مهر نداشت، خاطرنشان كرد: وزیر جدید راه و شهرسازی در تلاش است تا مسكن مهر جمع شود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~