كمپین بیا_دورش_بگردیم

كمپین بیا_دورش_بگردیم

كمپین بیا_دورش_بگردیم

به گزارش مدل كودك بسیار سفر باید تا پخته شود خامی، این مصرع معروف درباره ارزش و جایگاه سفر و تاثیر آن در رشد و بلوغ انسان را، سعدی شیرازی حدود ۷ قرن پیش سروده است.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، وجود اشعار مختلف با مضمون سفر و همینطور سفرنامه هایی چون سفرنامه‎ی ناصرخسرو، سفرنامه میرزا ابوالحسن شیرازی و سیاحت نامه ابراهیم بیگ در ادبیات كهن ایران، نشان از این دارد كه سفر كردن از دیرباز نزد ایرانی ها ارزش ویژه ای داشته است.
اغراق نیست اگر بگوییم سفر یكی از نیازهای مهم و ضروری روح آدمی است.
به دست آوردن آرامش، كاهش استرس، كسب تجربه‎های جدید، تقویت قوه تخیل و خلاقیت كه در طول سفر حاصل می‎شود می تواند كیفیت زندگی ما را دستخوش تغییرات مثبتی كند.
شاید عجیب به نظر برسد اما سفر می تواند روی سلامت جسمی ما هم اثرگذار باشد! بهبود سیستم ایمنی بدن، كاهش خطر بیماری های قلبی و بهبود سلامتی استخوان‎ها، همگی از تاثیرات جسمی سفر كردن هستند.
۱۶۴۸۱۹۵!
این عدد برای همه ما آشناست. عدد مساحت ایران كه هجدهمین كشور پهناور جهان است. مساحت ایران به تنهایی از مجموع مساحت ۴ كشور آلمان، ژاپن، فرانسه و انگلیس بیشتر است. شاید وقت آن رسیده باشد كه از خودمان بپرسیم ما بعنوان شهروندان این كشور، چقدر از این مساحت ۱۶۴۸۱۹۵ كیلومتر مربعی را گشته‎ایم؟

با اسنپ تریپ #بیا_دورش_بگردیم
اگر اهل سفر كردن در داخل ایران هستید، حتما اسم اسنپ تریپ را شنیده اید. اسنپ تریپ وبسایت و اپلیكیشنی برای رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما و اتوبوس است كه هدف اصلی آن كمك به بهبود صنعت توریسم در ایران از راه سفرهای آسان و ارزان است.
این شركت اخیرا از كمپین بزرگ خود با عنوان #بیا_دورش_بگردیم رونمایی كرده است. با كمی گشت‎وگذار در خیابان‎های شهر یا شبكه های اجتماعی می توانید بیلبوردها و مطالب مربوط به این كمپین را ببینید. تشویق مردم به سفرهای داخلی ارزان، دیدن زیبایی های طبیعی و تاریخی و آشتی باردیگر با گردشگری در ایران از اهداف اصلی این كمپین است.
سفر كردن در ایران فقط به شهرهای توریستی محدود نمی گردد. هر گوشه‎ای از این مساحت ۱۶۴۸۱۹۵ كیلومتر مربعی فرصتی برای سفر است. در كمپین اسنپ تریپ می‎خواهیم با گسترش سفرهای آسان و ارزان، تمام ایران را با چشم‎های باز بگردیم و زیبایی‎های آنرا باردیگر ببینیم.
هنرمندان و ورزشكاران مطرحی همچون فرشته كریمی (یكی از ۱۰ بازیكن برتر فوتسال جهان)، كیمیا علیزاده (اولین زن مدال آورنده ایرانی در مسابقات المپیك)، منصور ضابطیان (روزنامه نگار، كارگردان و مجری تلویزیون و رادیو)، لیلی رشیدی (بازیگر سینما و تئاتر)، خسرو حیدری و سروش رفیعی (بازیكنان فوتبال ایران) در پروموشن این كمپین حضور داشتند.

این چهره های مشهور كه به علت حرفه‎شان در زمینه ورزش و سینما و تلویزیون، سفرهای فراوانی به شهرهای مختلف ایران داشتند؛ ویدیوهایی با مبحث خاطراتشان از این سفرها را با هشتگ #بیا_دورش_بگردیم در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر نمودند كه با بازخورد خوبی از جانب مخاطبان روبه رو شد.
كمپین بیا دورش بگردیم شما را به چالش‎هایی دعوت می‎كند كه با شركت در آنها می‎توانید برنده جوایز هیجان انگیزی شوید و به دور ایران سفر كنید. یكی از این چالش‎ها، بازی با نمكدون های اسنپ تریپ است. نمكدون‎های كمپین اسنپ تریپ را در شهر كتاب‎ها، موزه‎ها و برخی از كافه های شهرتان خواهید دید. وقت بازی با نمكدون‎های این كمپین، از خودتان ویدئو بگیرید و آنرا در اینستاگرام با هشتگ #بیا_دورش_بگردیم، #نمكدون و #اسنپ_تریپ منتشر كنید
۲۰ روز اقامت در همه ی ۲۲ هتل گروه هتل‏های پارسیان برای ۷ نفر، بخشی از جوایز این كمپین است. این قرعه كشی در تاریخ ۷ مهر ۹۸ برگزار می‎شود و برندگان می توانند در بازه های زمانی متفاوت سال و در هتل های مختلف پارسیان اقامت داشته باشند.
همچنین هر آخر هفته، از ۲۵ مرداد تا ۸ شهریور، قرعه كشی ۳ روز و ۲ شب اقامت در ۲۲ هتل گروه پارسیان برای ۲۲ نفر برگزار می گردد.
شما می‏ توانید با ثبت نام در سایت اسنپ تریپ و دنبال كردن چالش‎های اینستاگرام اسنپ تریپ، برنده ی این جایزه‎ها باشید. این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~