آخرین قیمت ها موبایل و خودرو در بازار

آخرین قیمت ها موبایل و خودرو در بازار

آخرین قیمت ها موبایل و خودرو در بازار

به گزارش مدل كودك ترب یك موتور جست و جو مانند گوگل هست كه محصول مورد نظر شما را از بین بیشتر از ۲۵۰۰ فروشگاه پیدا می كند و قیمت فروشنده ها را برای آن كالا یكجا مقایسه می كند.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، هر هفته بیشتر از یك و نیم میلیون نفر از این ابزار برای جست و جو محصول مورد نظر و مقایسه قیمت آن در میان فروشندگان بازار استفاده می نمایند. نام این ابزار جالب ترب هست. ترب یك موتور جست و جو مانند گوگل هست كه محصول مورد نظر شما را از بین بیشتر از ۲۵۰۰ فروشگاه پیدا می كند و قیمت فروشنده ها را برای آن كالا یكجا مقایسه می كند و می توانید در صورت تمایل از فروشنده مورد پسند آنلاین خرید كنید.
تمام فروشنده های حاضر در ترب دارای نماد الكترونیكی هستند و علاوه بر آن ترب بازخوردهای خریداران از فروشندگان را به صورت مداوم بررسی می كند و در صورت بروز تخلف از جانب یك فروشنده، آن فروشنده را از نتایج جست و جوی خود حذف می كند.
در یك ماه آخر سال ۹۸ شاهد صعود باردیگر نرخ ارز در بازار و رشد باردیگر قیمت ها هستیم. دلار در ۲۸ بهمن تا ۱۴۵۰۰ هم در بازار معامله شد و مهر تأییدی بر انتظارهای تورمی سال ۹۹ زد. در این بین قیمت ها در بازار هم باردیگر وارد نوسان روزانه شده اند. بخصوص در فصل خرید عید، نوسان روزانه قیمت ها دردسر زیادی برای خریداران بوجود آورده است. ازاین رو ترب این روزها به كمك شما خواهد آمد.
برای خرید محصول مورد نظر از ترب كافی هست اسم محصول مورد نظر را بنویسید و ترب مثل گوگل قیمت فروشنده ها را جست وجو و به ترتیب قیمت مرتب می كند. همه فروشنده هایی كه در ترب هستند دارای این ماد می باشند و بعد از بررسی اولیه اجازه حضور در ترب می یابند.
همچنین نظرات كاربران در مورد فروشگاه های ترب به صورت مرتب بررسی می شود و فروشگاه هایی كه تاكنون غیراخلاقی رفتار كرده اند از ترب حذف شده اند. ازاین رو تعداد قابل توجهی از فروشندگان ترب سال هاست كه در آن فعالیت می نمایند و در جلب اعتماد كاربران ترب موفق عمل كرده اند.
برای مثال از این لینك قیمت گوشی سامسونگ گلكسی A50 را در بیشتر از ۱۰۰ فروشگاه می بینید.

علاوه بر امكان جست وجوی قیمت بر مبنای نام محصول، از راه دسته بندی محصولات هم می توانید قیمت محصولات مورد نظر را پیدا كنید. برای مثال در این لینك فهرست قیمت گوشی سامسونگ در فیلترهای مختلف را می توانید انتخاب و بررسی كنید.
یكی از امكانات جالب ترب، نمودارهای زمانی قیمت برای هر محصول در روزها و هفته های گذشته هست. به كمك این نمودارها می توانید كمترین قیمت و متوسط قیمت هر محصولی را در ماه های گذشته در بازار مشاهده كنید. در ترب علاوه بر قیمت ۵ میلیون كالا، قیمت سكه و ارز را هم می توانید در مراجع معتبر یكجا مقایسه كنید و از چك كردن سایت ها و كانال های مختلف بی نیاز شوید.
برای مثال در این لینك نمودار قیمت گوشی سامسونگ گلكسی A10s را در خلال روزهای اخیر در بازار می بینید.

این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~