راهنمای خرید انواع تشک های طبی و فنری

راهنمای خرید انواع تشک های طبی و فنری

راهنمای خرید انواع تشک های طبی و فنری

با خرید تشک خوشخواب و تشک رویال از فروشگاه یات شاپ می ­توان ضمن خرید تشکی متناسب با معیارها، خوابی آرام را تجربه نمود.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، یکی از مهم ترین عوامل اساسی در سلامت انسان، خواب کافی است. بنا بر این آماده سازی فضا و امکاناتی مناسب برای خواب راحت و با آرامش امری ضروری می باشد. تشک یکی از اصلی ترین وسایل خواب است که نقش به سزایی در خواب راحت و تأثیر بر سلامت افراد دارد. خرید تشک مناسب و ایده آل افزون بر خواب راحت سبب ایجاد شرایط برای استراحت کافی، حس آرامش و سلامت روان می شود، افزون بر این تشک مناسب ضامن سلامت ستون فقرات، سلامت عضلات کمر و گردن و به طورکلی تضمینی برای سلامت جسم نیز است. با خرید تشک خوشخواب و تشک رویال از فروشگاه یات شاپ می توان ضمن خرید تشکی متناسب با معیارها، خوابی آرام را تجربه نمود.
معیارهای خرید تشک در هنگام خرید انواع تشک همچون تشک های خوشخواب و رویال مانند دیگر وسایل راحتی باید معیارهایی را مد نظر داشت. همچون این معیارها می توان به موارد زیر اشاره کرد: وزن فرد استفاده کننده: یکی از مهم ترین معیارها برای خرید تشک توجه به وزن شخصی است که می خواهد از تشک استفاده نماید. تشک باید به شکلی باشد که بتواند وزن فرد را به خوبی تحمل کند. برای مثال بهتر است که افراد با وزن بالا از تشک ها با درجه سفتی بیشتر استفاده کنند. ابعاد تشک یا تخت خواب: اندازه تشک از نظر طول و عرض باید با اندازه تخت خواب تناسب داشته باشد بطور معمول تشک ها دارای طول ۲ متر و عرض متغیر هستند. همین طور ارتفاع یا ضخامت تشک نیز باید بلندتر از لبه های تخت باشد و به اصطلاحی در آن فرو نرود. جنس رویه تشک: با آنکه بیشتر افراد از رو تختی استفاده می نمایند اما ذکر این نکته الزامی است که در هنگام خرید تشک باید به جنس رویه آن توجه کرد. رویه تشک نباید سبب تعریق شود و بیش از اندازه داغ نکند و یا منجر به حساسیت پوستی در افراد نشود. همین طور جنس رویه تشک باید با دوام باشد و در کوتاه مدت گرفتار لطمه و پارگی نشود. جنس تشک: تشک ها از مواد مختلفی ساخته می شوند. تشک ممکنست از جنس اسفنج، فنر، یونولیت، فوم و یا دیگر مواد باشد. این متریال ها سبب تولید انواع مختلفی از تشک می شوند که در هنگام خرید تشک بایستی به آن توجه داشت. از جمله؛ تشک اسفنجی یا ساده در ساختار این تشک ها از اسفنج استفاده می شود و نسبت به سایر تشک ها قیمت پایین تری دارند.
تشک طبی خیلی از افراد برای حمایت و صیانت از ستون فقرات مبادرت به خرید تشک های طبی می کنند. این تشک ها نسبت به دیگر تشک ها سفت تر هستند و در دو نوع طبی فنردار و طبی بدون فنر تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. رویه فنر یا جنس این تشک ها از فوم، اسفنج و یا یونولیت متراکم تر و سفت تری تولید شده است. در مورد نوع فنردار اینگونه از تشک توجه داشته باشید که فنر این تشک ها دارای قطر و ضخامت بیشتری نسبت به تشک های فنردار عادی است. تشک فنری در اینگونه از تشک ها افزون بر اسفنج یا فوم فنر نیز وجود دارد. تشک های فنری ممکنست بصورت فنر متصل یا فنر منفصل باشند. در تشک های فنر متصل فنرها در سراسر تشک بهم پیچیده شده اند و ساختاری یکپارچه را به وجود می آورند و هر فشاری به تشک در سراسر آن بخش می شود. ساختار تشک های فنر منفصل خلاف تشک فنر متصل است و فشار بر نقطه ای از تشک بر سایر نقاط آن اثری ندارد به عبارتی می توان اظهار داشت که فنرها باهم در ارتباط نیستند و از هم تأثیر نمی پذیرند. تشک لاتکس یکی دیگر از موادی که تشک ها از آن ساخته می شوند، مواد با جنس لاتکس است. البته ذکر این نکته الزامی است که جنس رویه این تشک ها از جنس لاتکس نبوده و ظاهر و رویه ای مانند دیگر تشک ها دارند. تشک بادی فضای بین رویه ی این تشک ها به وسیله باد پر می شود. تشک های بادی به علت حمل و نقل آسان و حجم کم بیشتر در سفر ها مورد استفاده قرار می گیرند. سفتی و یا نرمی تشک: توجه به میزان سفتی و نرمی تشک یکی از نکات مورد توجه افراد در خرید تشک است. در این مورد افراد باتوجه به سلیقه خود مبادرت به خرید تشک می کنند. اما بهتر است درجه نرمی و یا سفتی تشک به شکلی باشد که تکیه گاه مناسبی برای سر، کتف، باسن و ساق پا را فراهم آورد و در ضمن زیر گردن و کمر را نیز خالی نکنند. مقدار بودجه برای خرید تشک: بودجه خرید تشک یکی دیگر از معیارهای انتخاب تشک است. با آنکه انواع مختلفی از تشک های خارجی و داخلی در بازار وجود دارد. با این وجود پیشنهاد می نماییم اگر به دنبال خرید تشک باکیفیت و دوام بالا و قیمت مناسب هستید از انواع ایرانی آن که تولید شرکت های معتبری هم چون تشک خوشخواب و تشک رویال هستند، استفاده کنید. برند تولید کننده تشک: تشک رویال و تشک خوشخواب همچون بالاترین و معتبرترین برندهای تشک ایرانی هستند. که با مبادرت به تولید انواع تشک باکیفیت و متناسب با سلیقه های مختلف افراد توانسته اند نقش عمده ای را تامین خواب راحت ایفا کنند. تشک خوشخواب: مجموعه تشک خوشخواب از سال ۱۳۳۸ مبادرت به تولید انواع تشک با کمک به روزترین و بهترین ابزار آلات دنیا نموده است. در این مجموعه تشک های باکیفیت در مدلهای متنوع و با جنس های مختلف تولید و با داشتن گارانتی فروش در اختیار مشتریان قرار می گیرد. پیشنهاد می نماییم برای خرید تشک خوشخواب و بررسی مدلهای آن به سایت یات شاپ مراجعه کنید و ضمن بازدید از مدلهای مختلف تشک خوشخواب از اطلاعاتی همچون جنس، ابعاد، رویه تشک و … مربوط به آن نیز استفاده کنید.
تشک رویال: تشک رویال یکی دیگر از برندهای معتبر تولید کننده انواع تشک در ایران است مجموعه رویال از سال ۱۳۴۷ فعالیت خودرا آغاز نموده است و با تولید انواع تشک با به روزترین دستگاهها و بهترین مواد و همین طور ارائه گارانتی برای محصولات خود توانسته است خدمت بهادار ای را از این نظر به مشتریان عرضه نماید. پیشنهاد می نماییم برای خرید تشک رویال به فروشگاه یات شاپ مراجعه کنید و ضمن دیدن مدلهای مختلف تشک رویال و آگاهی از خاصیت های مختلف آن از خدمات مشاوره و خرید آنلاین این فروشگاه نیز بهره بگیرید. یات شاپ؛ راهی آسان برای خرید آنلاین انواع تشک های طبی و فنری بهترین پیشنهاد برای خرید تشک مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضه کننده تشک است. فروشگاه یات شاپ یکی از فروشگاه های معتبر بالاترین برندهای تشک مانند تشک خوشخواب و تشک رویال است. در فروشگاه یات شاپ افزون بر بررسی انواع تشک خوشخواب و رویال می توانید از خدمات مختلف آن همچون مشاوره برای انتخاب نوع تشک، استفاده از تخفیف ها افزون بر قیمت مناسب آنها، تنوع در عرضه محصولات از نظر جنس تشک، جنس رویه و ابعاد، خدمات بعد از فروش، فراهمی امکان ارتباط حضوری، تلفنی و آنلاین این فروشگاه بهره بگیرید. برای اطلاع از محصولات و قیمت ها می توانید نام یات شاپ را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره ۵۵۱۹۳۱۵۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و از مشاوره های خوب کارشناسان فروشگاه یات شاپ برای انتخاب بهتر خرید بهره مند شوید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~