در نشست وزیر ارتباطات با دبیركل اتحادیه جهانی پست مطرح شد: حمایت اتحادیه جهانی پست از هوشمندسازی و تحول در پست ایران

در نشست وزیر ارتباطات با دبیركل اتحادیه جهانی پست مطرح شد: حمایت اتحادیه جهانی پست از هوشمندسازی و تحول در پست ایران

در نشست وزیر ارتباطات با دبیركل اتحادیه جهانی پست مطرح شد: حمایت اتحادیه جهانی پست از هوشمندسازی و تحول در پست ایران

به گزارش مدل کودک اقدامات پست ایران در جهت هوشمندسازی و پیاده سازی طرح تحول دیجیتال در نشست وزیر ارتباطات با دبیرکل اتحادیه جهانی پست تشریح شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از خبرگزاری ایرنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نشست عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و ماساهیتو متوکی دبیر کل اتحادیه جهانی پست که محمود لیائی رئیس شرکت ملی پست ایران هم از اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس به آن پیوست اقدامات پست ایران برای پیاده سازی طرح تحول و هوشمندسازی فرایندهای پستی تشریح شد.
وزیر ارتباطات با تبریک به دبیر کل جدید UPU اظهار نمود: نقش ایران در این سازمان سازنده و موثر بوده است و ما خواهان توسعه روابط با اتحادیه جهانی پست هستیم.
وی از دبیر کل UPU درخواست نمود تا به مشکلاتی که در حوزه پست بین الملل بوجود آمده است رسیدگی کند، که مهم ترین آنها دریافت طلب ایران از برخی کشورها عنوان شده است.
زارع پور در این خصوص اظهار داشت: برخی کشورها به بهانه تحریم روابط پستی شان را کاهش داده اند که برخلاف اصول بنیادین UPU است و اتحادیه باید از این گونه اقدامات جلوگیری نماید.

وی ضمن اشاره به خدمات پست ایران در سالهای کرونایی بدون هیچ گونه تعطیلی، اظهار داشت: پست ایران، اجازه نداد کسب و کارهای حضوری با مشکل روبرو شوند و عملا بار لجستیک همه کسب و کارها را بر دوش کشید.
وی از ماساهیتو متوکی دبیرکل این اتحادیه دعوت کرد که در نمایشگاه بین الملی پست که ماه اکتبر (پاییز) در ایران برگزار می گردد حضور داشته باشد.
دبیرکل اتحادیه جهانی پست هم از ملاقات با وزیر ارتباطات ابراز خرسندی و از نقش سازنده ایران در اتحادیه آسیا اقیانوسیه پستی تمجید کرد.
ماساهیتو متوکی تصریح کرد: در ماههای آینده مکانیزم میانجی گری برای وصول مطالبات کشورها ایجاد می شود که از این مکانیزم برای حل وفصل مسائل مالی بین ایران و سایر کشورها استفاده خواهد شد.
محمود لیایی هم در این جلسه ضمن اشاره به از سرگیری روابط پستی ایران و کره جنوبی؛ خواهان پیگیری اتحادیه جهانی پست از کشورهایی که تبادلات پستی با ایران را یک طرفه کرده اند شد.
وی از دبیرکل اتحادیه برای حضور در ایران و بازدید از فرایندهای پست ایران دعوت به عمل آورد.
دبیرکل اتحادیه جهانی پست هم ضمن ابراز خرسندی از خدمات اخیر پست ایران اظهار داشت: محدودیت های ناشی از تحریم ها نباید شامل خدمات پستی ایران شود.
ماساهیکو متوکی همینطور اضافه کرد: پست ایران را تا هوشمندسازی کامل همراهی می نماییم.
بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات سپس با حضور در سفارت ایران در برن به بخش کنسولی رفت و در گفتگو با رجوع کنندگان از روند صدور ویزا آگاه شد که مراجعان هم از این روند ابراز رضایت کردند.
وی که در مقام عضو هیات دولت جمهوری اسلامی ایران در این سفارتخانه حضور پیدا کرده بود دریافت خدمات مناسب برای ایرانی ها را از وظایف دولت دانست.
منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~