وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی: توسعه آموزش های دانش بنیان در کشور

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی: توسعه آموزش های دانش بنیان در کشور

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی: توسعه آموزش های دانش بنیان در کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه ای کشور امسال ۳۰ میلیون نفر-ساعت آموزش های مهارتی در زمینه های دانش بنیان و مشاغل آینده ارائه می دهد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، حجت اله عبدالملکی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه سفر به شهرستان ورزقان گفت: از پروژه آب رسانی شهرستان ورزقان که با تکمیل آن آب ۶۵ روستای این شهرستان تامین می شود، بازدیدی داشتیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ملاقات حضوری با مردم ورزقان اضافه کرد: با ۷۰ نفر از اهالی شهرستان ورزقان دیدار چهره به چهره داشتیم که از مشکلات گفتند، ان شاالله مشکلات مردم را نیز پیگیری می نماییم.
وی از ارجاع مطالبات فرماندار و نماینده مردم ورزقان به وزارتخانه های ذی ربط خبر داد، اظهار داشت: فرماندار و نماینده ورزقان مطالبات شان را مطرح نمودند و ما نیز مطالبات شهرستان ورزقان را به وزارتخانه های مربوطه ارجاع دادیم و برای تحقق این مطالبات پیگیری های لازم را انجام می دهیم.
عبدالملکی از راه اندازی مرکز نوآوری شهرستان ورزقان با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای، شرکت مس و پارک علم و فناوری آگاهی داد و تصریح کرد: چندین شرکت دانش بنیان برای تقویت اشتغال دانش بنیان در مرکز نوآوری شهرستان ورزقان مستقر شده اند، در این جهت برنامه ریزی کرده ایم تا سازمان فنی و حرفه ای کشور امسال ۳۰ میلیون نفر-ساعت آموزش های مهارتی در زمینه های دانش بنیان و مشاغل آینده اجرا نماید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توسعه آموزش های منجر به اشتغال جوانان در سازمان فنی و حرفه ای کشور آگاهی داد و اشاره کرد: مصوبات سفر به شهرستان ورزقان از وزارتخانه های ذی ربط را هم ما و هم مسئولان شهرستانی پیگیری می نماییم.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~