مقررات کرونایی مدارس امارات در سال تحصیلی جدید

مقررات کرونایی مدارس امارات در سال تحصیلی جدید

مقررات کرونایی مدارس امارات در سال تحصیلی جدید

مدل کودک: با گسترش واکسیناسیون کووید۱۹ و کاهش آمار مبتلایان به این بیماری، بیشتر فعالیت ها و کسب وکارها در امارات مانند خیلی از کشورهای دیگر از سر گرفته شده و مدارس این کشور نیز در سال تحصیلی جدید با اعمال تغییراتی در بعضی از مقررات کرونائی، بازگشایی شده و کلاس ها بصورت حضوری برگزار خواهند شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، بخش آموزش جزو نخستین بخش هایی بوده که با شیوع بیماری کووید۱۹ از حالت حضوری خارج شده و بصورت آنلاین به فعالیت خود ادامه داد.
با اینحال بعد از آن که واکسن های کووید۱۹ در دسترس عموم مردم قرار گرفت، معلمان و کارکنان مراکز آموزشی مبادرت به دریافت این واکسن کرده و بیشتر آنها واکسینه شدند که همین مورد سبب شد تا مدارس نیز باردیگر بازگشایی و کلاس های درس بصورت حضوری برگزار شوند.
به گزارش خلیج تایمز، تعدادی از با اهمیت ترین مقررات کرونائی همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در امارات و برگزاری کلاس های حضوری شامل موارد زیر است:
* تست PCR:
دانش آموزان می بایست در روز اول مدرسه نتیجه منفی تست پی سی آر خودرا که طی ۹۶ ساعت قبل انجام شده، عرضه کنند. همین طور تست روتین و دوره ای برای دانش آموزان به انجام می رسد.
* فاصله گذاری اجتماعی:
این قانون در موسسات آموزشی یا اتوبوس الزامی نیست. اجرای هر تصمیمی دراین زمینه به عهده نهادها است. تنظیم کننده آموزش دبی تا حالا هیچ بروزرسانی جدیدی در مورد الزامات فاصله گذاری اجتماعی در مدارس اعلام نکرده است.
* چک کردن دمای بدن:
بررسی دمای بدن دانش آموزان دیگر الزامی نیست با اینحال افرادی که دمای بدن آنها بالاست، می بایست در خانه بمانند و تست کرونا انجام دهند.
* واکسیناسیون:
همه دانش آموزان بدون توجه به وضعیت واکسیناسیونشان می توانند در کلاس های درس شرکت نمایند.
* ماسک:
استفاده از ماسک در اماکن سرپوشیده الزامی و در فضاهای باز و خارج از ساختمان، اختیاری است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~