رضایت آموزش و پرورش از نتایج کلاس های جبرانی تابستان

رضایت آموزش و پرورش از نتایج کلاس های جبرانی تابستان

رضایت آموزش و پرورش از نتایج کلاس های جبرانی تابستان

به گزارش مدل کودک، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی از ادامه فعالیتهای شبکه شاد به صورت آموزش تلفیقی اطلاع داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، معصومه نجفی در برنامه فرامتن شبکه افق با تکیه بر لزوم برقراری احساس امنیت و آرامش دانش آموزان در مدارس، که بعد از دوسال آموزش مجازی، سال جاری به شکل حضوری در مدارس حضور خواهند یافت؛ اظهار نمود: راه اندازی موکب های قصه گویی، شعرخوانی و نقاشی در مدارس می تواند ضمن ایجاد یک فضای شاد معنوی که شبیه به حال و هوای این روزهای زندگی بچه ها است؛ جایگزین خوبی برای ایستادنهای طولانی در صف باشد.
نجفی زمان رسمی بازگشایی مدارس را از شنبه دوم مهرماه اعلام و اظهار نمود: آئین شکوفه ها طبق برنامه هرساله آموزش و پرورش برای کلاس اولی ها پنج شنبه سی و یکم شهریورماه در سرتاسر کشور برگزار می شود و مدارس ابتدایی در این روز باشکوه میزبان حضور پرشور کودکان کلاس اولی خواهند بود.
سرپرست آموزش ابتدایی ضمن اشاره به ادامه روند فعالیت شبکه شاد به صورت آموزش تلفیقی، خاطرنشان کرد: معلمان در دوسال گذشته با استفاده از تکنولوژی های جدید و از راه بستر شاد محتوای آموزشی خویش را در اختیار دانش آموزان قرار می دادند و در زیست بوم جدید هم در کنار آموزش های حضوری مدرسه این بستر فعال خواهد بود و از آن بعنوان یک بستر آموزشی در تلفیق با شرایط حضوری بهره خواهند برد.
وی افزود: نتایج ارزیابی طرح جبران و تثبیت یادگیری که از تابستان گذشته برای دانش آموزان نیازمند به تلاش و قابل قبول در دوره ابتدایی برگزار شد و اقدامات این معاونت در جهت ارتقاء و تثبیت یادگیری دروس فارسی و ریاضی دانش آموزان پایه اول و دوم و دروس فارسی، ریاضی و علوم دانش آموزان چهارم تا ششم، مثبت بوده است و توانسته به اهداف خود برسد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نجفی اضافه کرد: این اتفاق خوب در سال تحصیلی جدید هم ادامه می یابد و معلمان با شناسایی و رصد مجدد دانش آموزان در یادگیری مهارتهای چهارگانه زبانی(خواندن، نوشتن، گوش کردن و صحبت کردن) به تقویت این مهارت ها و جبران ضعف های احتمالی خواهند پرداخت.
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی نسبت به ضرورت توانمندسازی و ارتقاء شناخت معلمان از تمام ارکان برنامه درسی همچون رویکرد، هدف، روش تدریس، محتوا و ارزشیابی تاکید و خاطرنشان کرد: بطور قطع با ایجاد این درک از محتوای کتب درسی شاهد اتفاقهای خوبی در فرآیند تدریس معلمان خواهیم بود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~