مدیركل ثبت احوال لرستان: افزایش جمعیت نیازمند یک برنامه جهادی است

مدیركل ثبت احوال لرستان: افزایش جمعیت نیازمند یک برنامه جهادی است

مدیركل ثبت احوال لرستان: افزایش جمعیت نیازمند یک برنامه جهادی است

به گزارش مدل کودک، لرستان مدیرکل ثبت احوال لرستان اظهار داشت: افزایش جمعیت نیازمند یک برنامه جهادی است.
فریبرز امیری پریان در جلسه ثبت وقایع حیاتی بروجرد که ۲۸ آذرماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار نمود: در بحث افزایش جمعیت با عنایت به مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد نیازمند یک برنامه جهادی هستیم و باید آینده کشور را در بحث جمعیت و افزایش آن با عنایت به تذکرات مقام معظم رهبری در این خصوص برنامه ریزی نماییم.
وی ضمن اشاره به انجام پروژه های بزرگ ثبت احوال همچون طرح آرشیو اسناد هویتی، پروژه سببی و نسبی، راه اندازی سامانه سهیم، افزود: ثبت احوال پیشرو در الکترونیکی کردن خدمات خود بوده و برای سهولت در عرضه خدمات به مردم اقدامات شایسته ای انجام داده است.
مدیرکل ثبت احوال لرستان ضمن اشاره به برون سپاری خدمات ثبت احوال، اضافه کرد: در استان ۵۴ دفتر پیشخوان بعنوان بازوان کمکی ثبت احوال استان در عرضه خدمات به مردم همکاری فعالی دارند و حجم قابل توجهی از درخواست های مردم را ثبت و از راه سیستم به ادارات ثبت احوال ارسال می کنند و اخیراً هم تعداد خدمات قابل عرضه از راه این دفاتر بر مبنای دستورالعمل های قانونی بیشتر شده اند.
امیری تصریح کرد: بیشتر از ۲۰۰ دستگاه اجرایی به پایگاه اطلاعاتی سازمان ثبت احوال وصل هستند و یک سری از استعلامات خویش را الکترونیکی دریافت می کنند.
وی ضمن اشاره به سامانه سهیم، افزود: در این سامانه آخرین اطلاعات سببی و نسبی موجود شهروندان شامل؛ اطلاعات هویتی والدین، فرزندان و همسر هر شخص نمایش داده می شود.
مدیرکل ثبت احوال لرستان بیان نمود: همینطور در این درگاه الکترونیکی خدماتی مانند پایگاه اطلاعات خانواده، ثبت نام کارت هوشمند ملی، ثبت تغییر نشانی، درخواست انتخاب یا تغییر نام، درخواست گواهی تجرد، مدارک پیدا شده، ثبت شکایات، اخبار و اطلاعات، قوانین و مقررات و… عرضه و در دسترس می باشد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~