وزیر آموزش و پرورش: معلمان برای اجرای کامل رتبه بندی، صبوری کنند

وزیر آموزش و پرورش: معلمان برای اجرای کامل رتبه بندی، صبوری کنند

وزیر آموزش و پرورش: معلمان برای اجرای کامل رتبه بندی، صبوری کنند

به گزارش مدل کودک، کرمانشاه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال رتبه بندی ۹۰۰ هزار معلم سراسر کشور در یک بازه زمانی چند ماهه هستیم که کار خیلی زمان بری است، از فرهنگیان خواست برای اجرای کامل رتبه بندی، صبوری کنند.
یوسف نوری، امروز(اول دی) در نشست صمیمی با فرهنگیان شهرستان کنگاور استان کرمانشاه، ضمن اشاره به لزوم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار داشت: اجرای سند تحول بنیادین که برکاتی مثل رتبه بندی معلم ها را دارد، به جد در برنامه وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.
نوری با اشاره به اینکه با تاکید بر سند تحول بنیادین می توانیم دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی تربیت نماییم، اظهار امیدواری کرد: با تلاش معلم ها شاهد اجرای این سند در جهت تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان بعنوان آینده سازان فردای کشور باشیم.
وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اهمیت سوق دادن دانش آموزان به سمت عبادت بعنوان یک نیاز عالی انسانی، اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت انسان های متعالی است.
ایشان در ادامه ضمن اشاره به آغاز اجرای قانون رتبه بندی معلم ها، اظهار داشت: اجرای کامل این قانون زمان بر است، بنابراین از فرهنگیان انتظار داریم برای اجرای کامل آن صبور باشند.
وی با اشاره به اینکه رتبه بندی معلم ها مراحل زیادی داشته و اجرای کامل این قانون نیازمند صبر بیشتر معلم ها است، اضافه کرد: درحال رتبه بندی ۹۰۰ هزار معلم سراسر کشور در یک بازه زمانی چند ماه هستیم که کار خیلی سخت و زمان بری است.
نوری اشاره ای هم به وضعیت استخدامی های آموزش و پرورش داشت و اظهار داشت: کار استخدام جامانده های آموزشیاران نهضت سوادآموزی پیش از سال ۱۳۹۲ در دست اقدام است، اما برای استخدام جامانده های پس از سال ۱۳۹۲ منتظر پیگیری و تصمیم مجلسی ها و دولتی ها هستیم که در صورت تصویب قانونی در این حوزه کار استخدام این افراد هم صورت خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: پس از استخدام این مرحله تمامی استخدام های آموزش و پرورش به صورت مطلق از راه دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت.
نوری در ادامه ضمن اشاره به برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت نظام آموزش و پرورش، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا با انجام کارهای زیرساختی مانع از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان مناطق محروم شویم.
ایشان در ادامه اشاره ای هم به وجود ۱۰۰ هزار کلاس درس فرسوده و یا نیازمند بازسازی و هشت هزار کلاس کانکسی در کشور داشت و اظهار داشت: حدود ۱۲ هزار مدرسه سراسر کشور آبخوری و یا سرویس بهداشتی نداشتند که بخشی از این موارد در دست اقدام قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش امروز(اول دی) میهمان فرهنگیان شهرستان های شرقی استان شامل سه شهرستان کنگاور، صحنه و هرسین بود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~