حساسیت سیستم های نظارتی به قراردادهای مالی سازمان تامین اجتماعی

حساسیت سیستم های نظارتی به قراردادهای مالی سازمان تامین اجتماعی

حساسیت سیستم های نظارتی به قراردادهای مالی سازمان تامین اجتماعی

به گزارش مدل کودک، معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: تفاوت این سازمان با سایر حوزه های خدمات رسانی این است که مردم به ما پول می دهند تا در ازای آن از ما خدمات مناسب دریافت نمایند و هیچ نهاد موازی هم وجود ندارد که اگر نتوانستند از ما خدمات دریافت نمایند، به آن نهاد مشابه مراجعه کنند. مردم اگر موفق نشوند از یک بانک وام بگیرند، به بانک دیگر مراجعه نموده و خدمات را از آنجا دریافت می کنند، اما سازمان تامین اجتماعی چنین شرایطی ندارد. بدین سبب حساسیت کار در مجموعه ما بسیار بالاست.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سمینار آموزشی خدمات و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی طی دو روز و با حضور معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی و مدیران حوزه خدمات و پشتیبانی ادارات استانی این سازمان با هدف آشنایی با آخرین تحولات حوزه برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی انجام شد.
جمیل حق پرست، معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی با تکیه بر حساسیت و اهمیت کارهای این حوزه اظهار داشت: مجموعه مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از با اهمیت ترین و حساس ترین بخش های این سازمان است و همه خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به مخاطبان و ذی نفعان ارائه می کند، به صورتی از مجرای این حوزه پشتیبانی می شوند.
وی ادامه داد: باتوجه به ماموریت و رسالت مهم سازمان تامین اجتماعی در حوزه خدمت رسانی به نیروهای مولد جامعه، همه ما در همه حوزه های فعالیت سازمان وظیفه داریم در انجام کارهای مان دقیق و حساس باشیم تا خدمات به بهترین شکل ارائه شود. لازم است خدمات را آن طور به خدمت گیرندگان ارائه نماییم که دوست داریم به خودمان هم به همان شکل ارائه شود و اگر این طور باشد حتما مورد توجه همه قرار می گیرد.
حق پرست با تکیه بر این که وظیفه سازمان تامین اجتماعی، ارائه خدمت به مردم در فضایی امن، خوشایند و آراسته است، اظهار داشت: تفاوت این سازمان با سایر حوزه های خدمات رسانی این است که مردم به ما پول می دهند تا در ازای آن از ما خدمات مناسب دریافت نمایند و هیچ نهاد موازی هم وجود ندارد که اگر نتوانستند از ما خدمات دریافت نمایند، به آن نهاد مشابه مراجعه کنند. مردم اگر موفق نشوند از یک بانک وام بگیرند، به بانک دیگر مراجعه نموده و خدمات را از آنجا دریافت می کنند، اما سازمان تامین اجتماعی چنین شرایطی ندارد. بدین سبب حساسیت کار در مجموعه ما بسیار بالا است و ما وظیفه داریم که به بهترین نحو به مردم ارائه خدمات داشته باشیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ فردین سلیمی پارسا، مدیرکل خدمات و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی نیز در افتتاحیه این سمینار ضمن تقدیر از زحمات همکاران حوزه خدمات و پشتیبانی اظهار داشت: به خاطر اهمیت و حساسیت بخش مالی و خدمات در سازمان تامین اجتماعی، سیستم های نظارتی داخل و خارج سازمان به حوزه ما خصوصاً به بخش قراردادهای مالی بسیار حساس هستند و باتوجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی امانتدار مردم و منابع این سازمان در زمره حق الناس است، لازم است در انعقاد قراردادهای مالی دقت بالایی داشته باشیم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~