وزیر آموزش و پرورش: معلمان در صف اول کارهای خیرخواهانه کشور هستند

وزیر آموزش و پرورش: معلمان در صف اول کارهای خیرخواهانه کشور هستند

وزیر آموزش و پرورش: معلمان در صف اول کارهای خیرخواهانه کشور هستند

به گزارش مدل کودک، وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه معلمان در صف اول کارهای خیرخواهانه کشور هستند، اظهار داشت: امروز قسمتی از خیران کشور جزو معلمان هستند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، یوسف نوری در آئین تجلیل از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی نشان میدهد که افراد شاخص در زمینه های مختلف جزو خانواده آموزش وپرورش بوده اند.
وی ادامه داد: باید از بزرگان حوزه تعلیم و تربیت الگو بگیریم تا در نظام آموزش وپرورش از تفکرات شان استفاده نمائیم.
وزیر آموزش وپرورش با تمجید از معلمان حاضر در صف مقدم کارهای خیر، اظهار داشت: امروز حتی قسمتی از خیران کشور نیز جزو معلمان هستند.
نوری ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی به امر آموزش در مناطق محروم، بیان کرد: اگر معلمان و البته مسئولان، توجه خودرا به امر آموزش در مناطق محروم معطوف کنند، اساسا اتفاقات خوبی در کشور رخ خواهد داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی با ارائه آماری از حضور موفق نخبگان ایرانی در المپیادهای علمی جهانی، عنوان کرد: با وجود تمام کارشکنی هایی که بر سر راه نخبگان ایرانی به انجام می رسد، شاهد می باشیم که رتبه علمی ایرانیان در تمامی مسابقات بالاتر از کشورهای مدعی است.
نوری در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: دشمن در تلاش است «معنویت» و «اخلاق» را از جامعه کنار بزند و القا کند که علم و پژوهش در کشور وجود ندارد.
نوری در آخر اظهار داشت: یک معلم باید در تمامی حوزه ها صاحب نظر باشد تا بتواند استعداد دانش آموزان مستعد را شناسایی کند. کسانی هم که از دریچه کمیته امداد وارد عرصه آموزش می شوند، می توانند علم خودرا در مناطق محروم نشر دهند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~