نوری: بدترین خاطره ما تعطیلی دانش آموزان بود

نوری: بدترین خاطره ما تعطیلی دانش آموزان بود

نوری: بدترین خاطره ما تعطیلی دانش آموزان بود

به گزارش مدل کودک، وزیر آموزش وپرورش در مورد بورسی شدن شرکتها و هلدینگ های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اعلان اینکه اهتمام لازم دراین زمینه صورت گیرد اظهار داشت: اقدام برای ورود به بورسِ حداقل یکی از شرکت های موسسه که در هفته معلم اعلام شده است، حتما عملیاتی شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، یوسف نوری در مجمع سالیانه این موسسه منتهی به سال مالی ۱۴۰۱ با اشاره به این که زحمات بسیاری برای احیای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت های تابعه کشیده است، اظهار داشت: این موسسه متعلق به فرهنگیان است و انتظار دارند به اندازه حساب ذخیره کارکنان این موسسه برایشان سودآوری داشته باشد که این انتظار زیادی نیست.
وی با تأکید بر این که اعضای موسسه انتطار دارند تا گزارش شفافی از عملکرد مجموعه ارائه شود، افزود: ماهیت کار ما در آموزش وپرورش تعلیم و تربیت است و تلاش بر این است که برای سهامداران تنش کمتری داشته باشیم؛ بر این اساس بدنبال پیگیری موضوعات حقوقی و مطالبات اعضا هستیم تا برای فرهنگیان خدمات رسانی داشته باشیم.
رییس هیأت امنای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان درباره ی جذب نیرو در موسسه صندوق ذخیره از خانواده فرهنگیان اظهار داشت: این کار همچنان ادامه داشته باشد البته نیروها باید توانمند شوند.
وزیر آموزش وپرورش اشاره کرد: در مورد موضوع بورسی شدن شرکتها و هلدینگ های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اهتمام لازم صورت گیرد و حتما اقدام ورود به بورس حداقل یکی از شرکت های موسسه در هفته معلم که اعلام شده است، عملیاتی شود.
وی بر به کارگیری ظرفیت نخبگان شرکت های دانش بنیان تاکید و اظهار داشت: از ظرفیت این افراد در شرکت های تابعه موسسه نه به عنوان یک کارمند بلکه به عنوان شخصی که مساله شناس باشد، بهره گرفته شود.
نوری تعیین تکلیف موضوع اساسنامه را مهم تلقی نمود و اظهار داشت: برای حصول نتیجه این مساله پیگیری های لازم ادامه داشته باشد.
وی همین طور درباره ی ورود به حوزه صنعت و معدن بیان کرد: ورود به این حوزه اقدام مثبتی است که نتیجه بخش خواهد بود.
رییس هیأت امنای مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: در مورد عملکرد صندوق مربوط به انتصابات هم همانطور که از استخدام های قومی و باندی پرهیز شده است، این رویه ادامه داشته باشد.
نوری با تأکید بر این که اقدامات مثبتی در موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شده است و افق های مثبتی از آن بر می آید، اشاره کرد: باتوجه به ظرفیت های موجود در موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در زمینه تامین مسکن فرهنگیان هم اقدام مناسب صورت گیرد.
وی اظهار داشت: همانطور که بدترین خاطره ما تعطیلی دانش آموزان است، موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان هم باید پویایی داشته باشد و شبانه روز برای خدمت به فرهنگیان فعال باشند.
در ادامه این جلسه نجف پور کردی، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: فرهنگ جهادی و کار جهادی را اولویت فعالیت ها در موسسه قرار دادیم و تا لحظه آخر در این پایان سال جلسات کاری پیش بینی شده است همین طور از اول سال جدید هم تعطیلی نداریم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی با اشاره به نظام انتصابات حاکم بر موسسه اظهار داشت: در انتصابات نه قومی نه حزبی و نه باندی عمل شده است و ۹۸ درصد افرادی که منصوب شده اند را نمیشناختم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~