شروع واریز علی الحساب حقوق اسفند فرهنگیان از نیم ساعت قبل

شروع واریز علی الحساب حقوق اسفند فرهنگیان از نیم ساعت قبل

شروع واریز علی الحساب حقوق اسفند فرهنگیان از نیم ساعت قبل

به گزارش مدل کودک، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش ضمن عذرخواهی از فرهنگیان بابت تاخیر در واریز حقوق اسفندماه اظهار داشت: قرار شد حقوق اسفندماه بصورت علی الحساب واریز شود و واریز حقوق در حال انجام می باشد و از نیم ساعت قبل شروع شده است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، صادق ستاری فرد از تاخیر به وجود امده در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان عذر خواهی کرد و اظهار داشت: ما بسیار شرمنده معلمان عزیز و خانواده هایشان شدیم.
وی ادامه داد: در اسناد تحولی آموزش وپرورش معلم به عنوان محور تحول و رکن اصلی کیفیت بخشی همیشه مطرح بوده و نظام رتبه بندی معلمان در سیاست های کلی رهبری، سندتحول بنیادین و همین طور شعارهای انتخاباتی رییس جمهور مورد تاکید قرار گرفته است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش با اعلان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد اظهار داشت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به این که رتبه های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و پس قرار شد حقوق اسفندماه بصورت علی الحساب واریز شود.
ستاری فرد که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، درباره ی زمان واریز حقوق فرهنگیان نیز اظهار داشت: واریز حقوق در حال انجام می باشد و از نیم ساعت قبل شروع شده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~