سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد رقابت ۵۳۰ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش وپرورش

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد رقابت ۵۳۰ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش وپرورش

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد رقابت ۵۳۰ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش وپرورش

مدل کودک: خوزستان سرپرست وزارت اموزش و پرورش از جذب ۲۸ هزار معلم بوسیله آزمون استخدامی آگاهی داد.

رضامراد صحرایی امروز (۸ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی آموزش وپرورش در زمینه امتحانی ۱۳ آبان آموزش وپرورش ناحیه ۱ اهواز، اظهار داشت: امروز شاهد رقابت ۵۳۰ هزار داوطلب در آزمون استخدامی ماده ۲۸ برای ورود به آموزش وپرورش هستیم و در این آزمون و بعد از طی فرآیندها ۲۸ هزار آموزگار در کشور استخدام خواهند شد.

به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، ایشان سپس با اشاره به تغییر منابع آزمون و ارتقای سطح کیفی این منابع، اشاره کرد: بخشنامه اجرائی مدارس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش روش های تدریس و کتاب های دوره ابتدایی قسمتی از منابع مطالعاتی آزمون امروز بودند که از حیث محتوا هم راستا با اهداف، برنامه ها و ماموریت نظام تعلیم و تربیت کشور است.

سرپرست وزارت آموزش وپرورش با اعلان اینکه یکی از با اهمیت ترین اولویت های مجموعه تعلیم و تربیت کشور در بحث جذب نیروی انسانی توجه به جذب افرادی با خلق و خوی معلمی است، اشاره کرد: معلمی عشق است و نباید به عنوان شغل به آن نگاه نماییم و بر این اساس باید افرادی به این حرفه وارد شوند که شرایط رفتاری، حرفه ای و عملکردی مورد نیاز برای امر معلمی را داشته باشند.

صحرایی افزود: یکی از با اهمیت ترین تحول هایی که در برگزاری آزمون امسال به وجود آمده است توجه به نمره مصاحبه و آزمون های ارزیابی و افزایش وزن تاثیر این بخش در پذیرش نهایی افراد برای حرفه معلمی است. بر این اساس ۴۰ درصد نمره مربوطه به آزمون کتبی و ۶۰ درصد نمره مربوط به آزمون های ارزیابی و مصاحبه است که دو روز بعد از اعلام نتایج شروع خواهد شد.

او در آخر اظهار داشت: آزمون استخدامی دبیری به زودی و برای جذب ۲۸ هزار دبیر متوسطه اول، دوم و فنی حرفه ای و کاردانش در سراسر کشور برگزار می شود و برای تسریع این امر در تعامل با سازمان اداری و استخدامی هستیم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~