ضرورت بازبینی ساختار شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری برای سوددهی بیشتر

ضرورت بازبینی ساختار شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری برای سوددهی بیشتر

ضرورت بازبینی ساختار شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری برای سوددهی بیشتر

به گزارش مدل کودک، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: در راستای سوددهی هرچه بیشتر و کسب منافع بیشتر برای بازنشستگان، بازبینی و اصلاح ساختار هلدینگ ها و شرکت های تابعه در سال ۱۴۰۲ ضرورت دارد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، نعمت الله ترکی در اولین همایش مدیران شرکتها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور که با هدف اعلام برنامه ها و سیاست های این مجموعه اقتصادی برگزار شد، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و ضمن اشاره به فلسفه وجودی صندوق های بازنشستگی در دنیا اظهار داشت: این صندوق ها برای ارائه خدمات به افرادی تشکیل شده اند که بیشترین طول عمر خودرا برای خدمت به جامعه، مردم و حاکمیت صرف کردند.
وی خاطرنشان کرد: نقطه اتکا همه ما پس از بازنشستگی، داشتن درآمد مناسب در این دوران است و همه افراد می خواهند پس از بازنشستگی شاهد دریافت خدمات مناسب باشند.
ترکی تصریح کرد: پس تمامی تلاش ما برای افزایش درآمد در زمینه اقتصادی صندوق بازنشستگی، در راستای رفاه حال بازنشستگان است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: ما برای افزایش درآمد شرکتها و توسعه فعالیت ها و در نهایت کسب منافع بیشتر برای صندوق بازنشستگی کشوری، حمایت کامل و جامعی را از شرکتهای تابعه خود ازجمله شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خواهیم داشت.
ترکی با اشاره به اینکه «در حال حاضر یک میلیون و ۷۰۰هزار بازنشسته و وظیفه بگیر کشوری زیرپوشش این صندوق هستند» اظهار داشت: این افراد به مدت ۳۰ تا ۳۵ سال قسمتی از درآمدشان را هر ماه به صندوق بازنشستگی پرداخت کرده اند و ازاین رو و به حق، در دوران بازنشستگی انتظاراتی دارند که ما باید برای آنها جواب قانع کننده ای داشته باشیم.
او افزود: در این ۵ دهه که از عمر صندوق بازنشستگی می گذرد، تلاش ها بر این بوده است که درآمدی کسب شود تا بتوان خدمات بهتری که در شان و منزلت بازنشستگان است ارائه شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تاکید بر عدم تعادل و پایداری در صندوق بازنشستگی به علت وجود مشکلات ساختاری و مدیریتی، اضافه کرد: ضروریست در راستای سوددهی هرچه بیشتر شرکتهای زیرمجموعه صندوق بازنشستگی برنامه ریزی مناسبی با رویکرد بازبینی و اصلاح ساختار هلدینگ ها و شرکتهای تابعه انجام دهیم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~