حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از بیشتر از ۱۳۰۰ بیمار مبتلا به سرطان

حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از بیشتر از ۱۳۰۰ بیمار مبتلا به سرطان

حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از بیشتر از ۱۳۰۰ بیمار مبتلا به سرطان

به گزارش مدل کودک، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اعلام نمود که یک هزار و ۳۱۵ بیمار مبتلا به سرطان تحت حمایت های درمانی و دارویی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته اند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سیدمصطفی سید هاشمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه معرفی اقدامات خیریه امدادگران عاشورا، اظهار داشت: بنیاد ۱۵ خرداد از آذرماه سال ۱۴۰۰ تابحال هزینه های درمانی و دارویی یک هزار و ۳۱۵ بیمار مبتلا به سرطان را تأمین کرده است. همینطور علاوه بر پشتیبانی از بیماران مبتلا به سرطان در فرایند درمان و تأمین دارو، نسبت به کمک معیشتی و اهدای بسته های ارزاق به این بیماران هم اقدام نموده ایم.
وی تصریح کرد: همینطور راه اندازی و تجهیز مراکز تشخیص و درمان سرطان در استان ها در چارچوب مراکز جامع سرطان در دستورکار است. بنیاد ۱۵ خرداد بزودی طرح غربالگری سرطان را هم با همکاری خیریه امدادگران عاشورا در سرتاسر کشور آغاز می کند.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با تکیه بر توجه ویژه به بیماران صعب العلاج و مبتلا به سرطان اظهار داشت: افزایش کمک های بنیاد ۱۵ خرداد به بیماران مبتلا به سرطان افزایش خواهد یافت.
در ادامه، حمیدرضا علیان زادگان، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد هم خیریه امدادگران عاشورا را بهترین شریک اجتماعی این بنیاد اعلام و ابراز امیدواری کرد که این همکاری در حوزه پیشگیری هم ادامه و افزایش بیشتری داشته باشد. او اظهار داشت: ما در بنیاد ۱۵ خرداد سه مأموریت داریم که یکی از آنها سلامت است و بدین منظور و بخصوص با عنایت به شرایط سخت سرطان، مرکز جامع سرطان در مجموعه ستاد اجرایی تاسیس شده است و بر مبنای آخرین تصمیمات اتخاذ شده مالکیت این مرکز به بنیاد پانزده خرداد واگذار شده است که در آن خدمات به روز و با بالاترین استاندارهای در کشورهای پیشرفته به بیماران عرضه می دهد.
وی تصریح کرد: برای مثال، تشخیص ژنتیک بودن یا نبودن سرطان در بیماران که مسئله بسیار مهمی است، قبلاً در خارج از کشور و در زمان طولانی انجام می شد اما حالا در مدت پنج دقیقه در همین مرکز صورت می گیرد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~