مدارک لازم برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری در شهر تهران

مدارک لازم برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری در شهر تهران

مدارک لازم برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری در شهر تهران

به گزارش مدل کودک، اداره کل آموزش و پرورش شهـر تهـران طی اطلاعیه ای مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در شهر تهران را شرح داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، بر طبق این اطلاعیه، مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در شهر تهران به شرح ذیل است:
الف – عرضه ۲ سری تصویر واضح از کارنامه قبولی درآزمون کتبی (قابل دریافت از سایت سنجش)
ب- تکمیل فرم اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت های عمومی گزینش ( از راه سامانه my.medu.ir )
پ- ارائه کد رهگیری در ارتباط با تأییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی؛ بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل ویا ارسال ناقص فرم مزبور و همینطور عدم ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر، متوجه داوطلب خواهد بود.
ت- تکمیل فرم اعلام آمادگی ( پیوست ) جهت بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری و ارزیابی تکمیلی ( از راه سامانه my.medu.ir)
ث- اصل و تصویراز تمامی صفحات شنا سنامه داوطلب ( در صورت متأهل بودن و یا داشتن فرزند ) اصل و تصویر شناسنامه همسر و فرزند یا فرزندان الزامی است.
ج- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی هوشمند یا کارت ملی قبلی به همراه رسید تعویض پیشخوان دولت
چ- اصل و تصویر مدارک تحصیلی ( گواهینامه موقت یا دانشنامه )، (تاریخ فارغ التحصیلی قبل از۱۴۰۲/۳/۱۶)
ح- اصل و تصویر مدارک کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان ( پیش از ۱۴۰۲/۳/۱۶)
دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خویش را طی کرده اند، می باید گواهی انتهای دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خویش را ارائه نمایند.
خ- تعداد ۶ قطعه عکس جدید ۴×۳ پشت نویسی شده (شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و رشته تحصیلی)
د- سایر مدارک درصورت لزوم:
– عرضه اصل و تصویرگواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح برای داوطلبانی که از سهمیه ایثارگری بهره برده اند.
– عرضه اصل و تصویر معرفی نامه از بهزیستی برای داوطلبانی که از سهمیه ۳%معلولین بهره برده اند.
– داوطلبانی که متقاضی استفاده از امتیاز اشتغال جهت بهره مندی از اطلاعیه سری سوم اصلاحات دفترچه آزمون در خصوص برخورداری از شرایط احراز رشته تحصیلی غیر در رابطه با آموزگاری هستند شامل: ابلاغ یا گواهی انجام کار با حداقل ۲ سال فعالیت آموزشی و تربیتی در آموزش وپرورش با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته، از مراجع ذیصلاح، پرینت بیمه، تاییدیه گزینش و… ) عرضه مستندات اشتغال در روز دریافت مدارک برای متقاضیات الزامی است و بعد از آن ترتیب اثر داده نمی گردد.
– عرضه اصل گواهی خدمت تمام وقت برای افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزش و تربیتی آموزش وپرورش همکاری کرده اند جهت کسر از سن، برای افرادی که کبر سن دارند.
– از آنجاییکه به متقاضیان شهر تهران امتیاز بومی تعلق نمی گیرد، بنابراین متقاضیان پذیرفته شده در شهر تهران، که سایر شهرستانهای کشور را بعنوان اولویت دوم انتخاب ننموده اند، نیازی به عرضه مستندات بومی ندارند، سایرداوطلبان پذیرفته شده با اولویت اول در شهر تهران که اولویت دوم خود شهرستان بومی خود ( غیر از شهر تهران) برگزیده اند جهت بهره مندی از امتیاز بومی، می بایست مدارک بومی در ارتباط با آن شهرستان را مطابق مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام، در زمان تشکیل پرونده ارائه نمایند.
– عرضه گواهی معتبر ( از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ) تخصصی حفظ قرآن کریم با درجات ۱تا ۳ جهت بهره مندی از امتیاز مربوطه صرفا برای رشته های تحصیلی در ارتباط با گروه معارف اسلامی
نکته: همزمان با دریافت و بررسی مدارک و تشکیل پرونده، معاینات اولیه پزشکی هم از پذیرفته شدگان مرحله اول ( چند برابر ظرفیت) به عمل خواهد آمد.
تذکرات مهم:
حضور بموقع و حداکثر یک ساعت پیش از شروع فرآیند تشکیل پرونده و ارزیابی تکمیلی و صرفا بر مبنای زمان بندی اعلام شده مورد انتظار است بنابراین از پذیرش داوطلبان، به غیر از زمان و مکان اعلام شده، خود داری می شود.
عدم رجوع برای عرضه مدارک تشکیل پرونده درزمان و محل اعلام شده، به منزله انصراف تلقی شده و افراد حق اعتراض نخواهند داشت.
با عنایت به محدودیت فضا، صرفا حضور شخص پذیرفته شده مورد تاکید می باشد و از پذیرش همراه به سبب ازدحام و پیشگیری از اختلال در امور معذوریم.
حضور شخص داوطلب پذیرفته شده برای عرضه مدارک و معاینات پزشکی ضروری بوده، بنابراین ازتحویل مدارک از راه همسر، پدر، مادر و… خود داری خواهد شد.
به همراه داشتن اصل و تصویر کلیه مدارک مورد نیاز و الزامی است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، بر طبق این اطلاعیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در شهر تهران، جهت عرضه مدارک و مستندات و تشکیل پرونده اولیه، انجام معاینات اولیه پزشکی و دریافت معرفی نامه برای ارزیابی و انجام مصاحبه، برپایه برنامه زمانی (فایل اکسل پیوست) و با همراه داشتن مدارک یاد شده باید به آدرس تهران، خیابان انقلاب، چهار راه کالج، خیابان البرز، پلاک یک، دبیرستان ماندگار البرز، رجوع کنند.
برنامه زمانی را می توانید اینجا ببینید.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~