روش های اهدای نذورات و قربانی خیران به نیازمندان بهزیستی

روش های اهدای نذورات و قربانی خیران به نیازمندان بهزیستی

روش های اهدای نذورات و قربانی خیران به نیازمندان بهزیستی

مدل کودک: رییس مرکز مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور روش های مشارکت خیرین در چالش ˮعید تا عیدˮرا تشریح نمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، علی ربوبی با اعلان اینکه سازمان بهزیستی هر ساله در روزهای اعیاد ماه ذی الحجه پویش عید تا عید را از عید قربان تا عید غدیر با هدف جلب مشارکت خیران و نیکوکاران در اقصی نقاط کشور برگزار می نماید، اظهار داشت: مهم ترین هدف از برگزاری این پویش تامین قسمتی از نیازمندی های معیشتی خانواده های تحت پوشش بهزیستی در استان هاست.
وی ادامه داد: در این پویش خیرین و نیکوکاران می توانند نذورات و قربانی خودرا بوسیله ادارات کل بهزیستی استانها، ادارات بهزیستی شهرستان ها و همین طور موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی به جامعه هدف بهزیستی اهدا کنند.
رییس مرکز مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اعلان اینکه سال قبل در این ایام ۹۳ میلیارد تومان مشارکت نقدی و غیرنقدی داشتیم، اظهار داشت: امید است با همراهی و همیاری مردم امسال نیز از این مشارکت نیکوکاران استفاده نمائیم.
ربوبی ضمن اعلام روش های مشارکت در این اعیاد، اعلام نمود: خیران می توانند مشارکت های نقدی خودرا در این پویش بوسیله ارسال کد دستوری#۱۲۳* یا واریز وجه به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ یا بوسیله نرم افزار موبایلی ۷۲۴ به سازمان بهزیستی کشور و افراد تحت پوشش اهداء کنند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~