شرط بهره مندی از اعتبار افزایشی کالابرگ الکترونیکی به ۵۰ درصد خرید کاهش می یابد

شرط بهره مندی از اعتبار افزایشی کالابرگ الکترونیکی به ۵۰ درصد خرید کاهش می یابد

شرط بهره مندی از اعتبار افزایشی کالابرگ الکترونیکی به ۵۰ درصد خرید کاهش می یابد

به گزارش مدل کودک، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در مرحله جدید اجرای طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، شرط بهره مندی از افزایش اعتبار برپایه میزان تورم کالاهای اساسی، خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان از اعتبار یارانه است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، «علیرضا عسگریان» در مورد مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیک اظهار نمود: از ۳۱ تیرماه و با اجرای مرحله جدید از طرح کالابرگ، در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از اعتبار یارانه ۴۰۰ هزار تومانی معادل ۵۰ درصد، افزایش اعتبار بدون سقف برای خانوارها اعمال می شود.

وی با بیان اینکه پرداخت یارانه برای جبران افزایش قیمت ۱۱ قلم کالای اساسی با حجم مشخص تمرکز دارد، اضافه کرد: در مرحله جدید، میزان اختلاف تورّمی کالاهای اساسی از سال ۱۴۰۱ بدون سقف ۸۰ هزار تومان برای مردم شارژ می شود.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تابحال نزدیک به ۹۰ هزار فروشگاه در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی همراهی دارند و توزیع قابل قبولی شکل گرفته است.

عسگریان اظهار نمود: آموزش، تجهیز و اتصال فروشگاه ها با شرکت مجری طرح و بانکهای عامل صورت گرفته است و هدف گذاری دسترسی ساده و سریع مردم بود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،
وی با تاکید بر اینکه تورّم ایجادشده توسط کالابرگ الکترونیکی جبران می شود، اظهار داشت: شرط بهره مندی در مرحله جدید به ۵۰ درصد کاسته شده است که افزایش آزادی عمل مردم در آن دنبال می شود.

معاون وزیر کار با بیان اینکه دولت افزایش قیمتها را پوشش می دهد و خانوارهای کم درآمد در این خصوص حمایت می شوند، اضافه کرد: با عنایت به تعیین میزان سبد غذایی از نظر حجم و قیمت برپایه میزان تورّم مبلغی بدون سقف برای مردم شارژ می شود.

عسگریان تاکید کرد: در مورد مبحث گرانی هم سازمان های نظارتی و تعزیرات باید برای اجرای مطلوب و اثرگذار طرح کالابرگ الکترونیکی ورود کنند.

وی اظهار داشت: پیشگیری از افزایش تورّم از برنامه های اصلی دولت می باشد و در ماه های آتی دهک های دیگر هم مشمول این طرح خواهند شد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: سه دهک اول ۲۹ میلیون نفر را شامل می شود و در ادامه با استفاده از پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانی ها دهک بندی به جای خانوار بر مبنای تعداد نفرات صورت می گیرد.

عسگریان اظهار داشت: همه خانوارهای مشمول طرح می توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» و یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار خود آگاه شوند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~