معاون ستاد مبارزه با موادمخدر تشریح كرد قاچاقچیان مواد مخدر چطور لو می روند و دستگیر می شوند؟

معاون ستاد مبارزه با موادمخدر تشریح كرد قاچاقچیان مواد مخدر چطور لو می روند و دستگیر می شوند؟

معاون ستاد مبارزه با موادمخدر تشریح كرد قاچاقچیان مواد مخدر چطور لو می روند و دستگیر می شوند؟

به گزارش مدل کودک، معاون مقابله با ورود و عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف ۱۶۱ تن موادمخدر در کشور در سه ماهه گذشته اطلاع داد و اظهار داشت: ۷۶ درصد عملیات های انجام شده در امر مبارزه با مواد مخدر از جانب دستگاههای مقابله ای به صورت اقدامات اطلاعاتی بوده است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، محمد مسعود زاهدیان در یکصد و چهارمین جلسه کمیته مقابله با ورود و عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر که به ریاست سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی جانشین فراجا و رئیس کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر ستاد برگزار شد، به عرضه گزارش عملکرد سه ماهه دستگاههای مقابله ای پرداخت و اظهار داشت: ۷۶ درصد از عملیات های انجام شده در امر مبارزه با مواد مخدر از جانب دستگاههای مقابله ای به صورت اقدامات اطلاعاتی، ۲۲ درصد انتظامی و ۲ درصد آن هم طی عملیات های رزمی در نقاط صفر مرزی و حاشیه کویر انجام شده است.
وی ادامه داد: در سه ماهه گذشته بیشتر از ۱۶۱ تن انواع مواد مخدر و روانگردان در نبرد با سوداگران مرگ کشف و شده است.
معاون دبیرکل ستاد اضافه کرد: ۷۸ درصد از مجموع ۱۶۱ هزار و ۳۴۴ کیلوگرم انواع موامخدر مکشوفه در ارتباط با تریاک، ۲ درصد هرویین، ۱ درصد مرفین، ۱۰ درصد حشیش، ۵ درصد شیشه و ۴ درصد هم سایر مواد بوده است.
زاهدیان اظهار نمود: در سه ماهه سال جاری بیشتر از ۵۶۷ فقره باند قاچاقچیان مواد مخدر متلاشی و تعداد ۶۰ هزار و ۵۶۶ نفر از توزیع کننده و خرده فروشان مواد مخدر در سطح کشور دستگیر و به مجازات قانونی محکوم شده اند.
او همینطور با عرضه توضیحاتی در برگزاری مراسم سالروز جهانی و استقبال و بازدید مسئولین عالی رتبه کشور از نمایشگاه دستاوردهای تحولی ستاد به تشریح اهداف و سیاست ها و راهبردهای پیش روی حوزه مقابله با عرضه پرداخت.
در ادامه؛ سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی جانشین فراجا و رئیس کمیته مقابله با عرضه ستاد، از اقدامات و فعالیتهای انجام شده از جانب دبیرخانه ستاد و کلیه دستگاههای مقابله ای کشور تشکر و تصریح کرد: ضروریست تمرکز دستگاههای مقابله ای بر روی اقدامات اطلاعاتی و پیشگیری از ورود مواد مخدر در نقاط صفر مرزی معطوف شود.
وی ادامه داد: یکی از اولویت های حوزه مقابله با عرضه، ارتقاء سطح رضایتمندی مردم است که ضروریست با ساماندهی معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان در سطح استانها و کلان شهرها این مهم محقق شود.
به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ در ادامه جلسه اهم مباحث مقابله با ورود و عرضه موادمخدر و روان گردان در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~