لزوم همکاری دستگاه ها برای بهبود مسائل فرهنگی و اجتماعی

لزوم همکاری دستگاه ها برای بهبود مسائل فرهنگی و اجتماعی

لزوم همکاری دستگاه ها برای بهبود مسائل فرهنگی و اجتماعی

به گزارش مدل کودک، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در دیدار با دکتر زاکانی بر لزوم همکاری بین دستگاه ها برای بهبود مسائل زیست محیطی و فرهنگی-اجتماعی تاکید نمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با دکتر زاکانی شهردار تهران بر بالابردن فعالیتهای زیست محیطی تاکید و طرح کاشت یک میلیارد درخت توسط زنان خانه دار و فرهنگ سازی برای زنان در جهت تفکیک زباله و حفظ مواد محیط زیست را بیان نمود.
در شروع این جلسه، دکتر زاکانی به تشریح مأموریت شهرداری تهران در چهار محور کلی تحول سخت افزاری و کالبدی، تحول نرم افزاری و روحی، تحول درون زا، و تحول فناورانه و دانش بنیان پرداخت و مشارکت بانوان در این حوزه را موثر و سازنده ارزیابی کرد.
در ادامه هم خزعلی ضمن اشاره به برخی فعالیت ها و برنامه های معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، کنش گری فعال بانوان و خانواده ها را در جلوگیری از صدمه های زیست محیطی و کمک به پاسداشت و حفظ محیط زیست در حوزه های مختلف همچون مدیریت پسماند از مبدأ و فرصت ها و چالش های آن، مشارکت در فرهنگ سازی مصرف بهینه در خانواده، معرفی سبک زندگی سالم و نظایر آن تشریح و برای همکاری با شهرداری تهران و سازمان حفاظت محیط زیست اعلام آمادگی کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، خزعلی با اشاره به اینکه مساله امروز جامعه مباحث فرهنگی-اجتماعی است بر لزوم همکاری بین دستگاه ها برای پیشبرد بهتر مسائل تصریح کرد.
همچون مسائل پیشنهادی این معاونت بحث مشاوره زوجین جوان و رویدادهای در رابطه با سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی بود در این نشست خانم دکتر اردبیلی مدیر کل امور بانوان و خانواده شهرداری در مورد فعالیتهای شهرداری تهران در زمینه زن و خانواده گزارشی را عرضه کرد.
همینطور دکتر زاکانی، شهردار تهران برای مشارکت در برگزاری هرچه بهتر رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه اعلام آمادگی کرد. طرفین در زمینه انعقاد تفاهمنامه همکاری در قسمت های مختلف فرهنگی و اجتماعی پیشنهاداتی را مطرح نمودند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~