صف پشت نوبتی جهیزیه کمیته امداد صفر می شود

صف پشت نوبتی جهیزیه کمیته امداد صفر می شود

صف پشت نوبتی جهیزیه کمیته امداد صفر می شود

به گزارش مدل کودک، رئیس کمیته امداد اظهار داشت: با اهدای ۱۰۰ هزار جهیزیه به نوعروسان، صف پشت نوبت جهیزیه تا آخر سال صفر می شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سیدمرتضی بختیاری با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان بر سه رکن اشتغال، مسکن و خودباوری و خوداتکایی استوار است، اضافه کرد: غیر از سالمندان و بیماران صعب العلاج، دیگر مددجویان باید در چرخه اشتغال قرار بگیرند.
وی پرهزینه ترین خدمت مددجویان و آرامش بخش خانواده های تحت حمایت را «مسکن» عنوان نمود و افزود: در بحث راه اندازی مسکن، سپاه، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن با کمیته امداد همکاری دارند و انتظار داریم هر چه سریع تر مشکل مسکن مددجویان را بخصوص در روستاها حل نماییم.
رئیس کمیته امداد به مبحث درمان مددجویان اشاره نمود و اظهار داشت: برای درمان رایگان، سال قبل در شورایعالی بهداشت مصوبه گرفتیم و در دولت تصویب گردید تا فرانشیز درمان بیماران سرپایی به ۱۵ درصد کاهش پیدا کند و بیماران بستری و صعب العلاج هم مجانی درمان شوند البته تلاش می نماییم هزینه های جانبی درمان و بستری هم مجانی شود.
وی به اشتغال مددجویان اشاره نمود و اضافه کرد: هر سال باید ۵۰۰ هزار اشتغال برای مددجویان ایجاد نماییم و علاوه بر مددجویان می توانیم به دهک های یک تا ۵ تسهیلات اشتغال پرداخت نماییم.
بختیاری خاطرنشان کرد: در سال قبل مراجعاتی از دهک های۶ و ۷ برای دریافت تسهیلات اشتغال داشتیم که با تصویب شورای اشتغال، به این دو دهک هم تسهیلات اشتغال پرداخت می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد اظهار داشت: در بحث جهیزیه تا آخر سال در کشور پشت نوبتی نخواهیم داشت. در جهت اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب و قانون جوانی جمعیت، سال گذشته، ۸۲ هزار جهیزیه با کمک خیرین، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام تهیه شده و سال جاری هم ۱۰۰ هزار جهیزیه توزیع خواهیم کرد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~