وزیر آموزش و پرورش اعلام كرد اعلام نتایج اعتراضات رتبه بندی بزودی و همزمان با صدور احکام جدید

وزیر آموزش و پرورش اعلام كرد اعلام نتایج اعتراضات رتبه بندی بزودی و همزمان با صدور احکام جدید

وزیر آموزش و پرورش اعلام كرد اعلام نتایج اعتراضات رتبه بندی بزودی و همزمان با صدور احکام جدید

به گزارش مدل کودک، وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: حل مشکل آموزش و پرورش با قوی شدن از درون و گذشته نگری برای آینده سازی است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در سی و هفتمین اجلاس روسا و مدیران سراسر کشور به دو راهبرد کلیدی و اصلی در آموزش و پرورش اشاره نمود و اظهار داشت: نخستین راهبرد یک دست شدن تمام نظام آموزش و پرورش مبتنی بر تعلیم و تربیت است. کلید حل مشکل آموزش و پرورش قوی شدن از درون از راه باهم بودن، انسجام، همکاری، هم سازی، اتحاد و پویا بودن مولف، معلم و محصل این نظام می باشد. دومین راهبرد مهم گذشته نگری برای آینده سازی است که ما باید دائماً در تلاش برای تحول باشیم.
وی نسبت به اقدامات لازم در برنامه مسؤلان اظهارکرد: تشکیل هیئت اندیشه ورز در وزارت و سطح استان ها و مناطق به منظور گردهمایی برای گفت و گو و حل مشکلات همینطور برش استانی و وجود نهضت سند خوانی و توجه ویژه به اهداف آن و اجرای گام به گام این سند در سرتاسر نظام تعلیم و تربیت اهمیت دارد.
عضو کابینه دولت سیزدهم نقطه ابتکار و رشد کشور را قانون مدرسه و برنامه ریزی در قالب سیاست های محلی با ارتقای مدیران مدارس دانست و تصریح کرد: اجلاس مدیران مدارس با حضور مدیران ستادی هر چه زودتر برگزار گردد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در ادامه وزیر آموزش و پرورش همچون اقدامات و برنامه های مهم را جدی گرفتن مبحث انتصاب و انتخاب مدیران، اعلام نتایج اعتراضات رتبه بندی و رسیدگی به اعتراضات بزودی و همزمان با صدور احکام، تشکیل مدارس تحولی و بازدید از آن، توجه و تقویت مدارس سمپاد در برای استفاده و کشف ظرفیت و هوش بالای دانش آموزان و قرار گیری در راه درست، تقویت معلمان ابتدایی بعنوان مهم ترین نقطه در پرورش فرزندان این مرز و بوم، تقویت مدارس دولتی، استفاده از ظرفیت دانش آموزان، گفتگو با مدیران و معلمان و اولیاء، جدی گرفتن مبحث سلامت جسم و روان و تربیت بدنی در سرتاسر کشور، تقویت دانشگاه فرهنگیان برای اسکان و جذب، جدی گرفتن کانون مدرسه در محله در جهت کتاب خوانی، قصه گویی برای دانش آموزان، تولید آثار هنری با محوریت معلم در جهت افزایش شان و منزلت معلمی دانست.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~