معاون وزیر آموزش و پرورش: مدارس ابتدایی در بیشتر کشورها زیر پوشش دولت می باشد

معاون وزیر آموزش و پرورش: مدارس ابتدایی در بیشتر کشورها زیر پوشش دولت می باشد

معاون وزیر آموزش و پرورش: مدارس ابتدایی در بیشتر کشورها زیر پوشش دولت می باشد

به گزارش مدل کودک، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی اظهار داشت: دوره ابتدایی در بیشتر کشورهای جهان بیشتر زیر پوشش دولت و حاکمیت است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، احمد محمود زاده در دومین روز از همایش آموزشی و توجیهی روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی استانهای سراسر کشور ضمن اشاره به این که یکی از سیاست اصلی دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش، تقویت مدارس دولتی عادی است، اظهارکرد: این به مفهوم آن نیست که مسائل آموزشی و پرورشی بقیه مدارس کشور مورد رصد قرار نگیرد و فعالیت ها و عملکرد آنها بررسی نشود.
وی با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی بعنوان بزرگترین سرمایه در هر کشوری مطرح است، اضافه کرد: باید با دقت در اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی دانش آموزان، آینده سازانی را در تراز انقلاب اسلامی تربیت نماییم.
محمودزاده با تکیه بر این که پیشرفت کیفی از نگاههای اصلی سازمان در حوزه مدارس و مراکز غیر دولتی است، خاطرنشان کرد: فعالیت مدارسی که از استانداردهای لازم آموزشی و پرورشی برخوردار نباشند، مورد بررسی جدی قرار خواهد گرفت و مدارس باید شرایط مطلوب درجهت عرضه خدمات آموزشی و تربیتی مناسب به دانش آموزان را فراهم نمایند.
معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به این که دوره ابتدایی در بیشتر کشورهای جهان بیشتر زیر پوشش دولت و حاکمیت است، اظهار داشت: توسعه متوازن بخصوص در دوره های آموزش متوسطه و رشته های فنی و حرفه ای باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد که نیازمند گاهی بخشی لازم در این حوزه هستیم.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در قسمت دیگری از سخنان خود توسعه دولت الکترونیک را از برنامه های ویژه دولت الکترونیک دانست و اضافه کرد: مجوزهای کاغذی دیگر باید از دستور کار خارج و برنامه کاملا به شکل سیستماتیک و از راه درگاه ملی مجوزها پیگیری شود.
براساس اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، محمودزاده در انتهای سخنان خود قرار گرفتن آموزش و پرورش در ذیل تبصره ۱۸ را از برنامه های موفق این سازمان دانست و تصریح کرد: این مصوبه از اقدامات ارزشمند ای است می تواند کیفیت بخشی در فضا، امکانات، تجهیزات و به کار گیری نیروهای متخصص را به همراه داشته باشد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~