افزایش۵۰ درصدی خدمات مراکز نیکوکاری به نیازمندان

افزایش۵۰ درصدی خدمات مراکز نیکوکاری به نیازمندان

افزایش۵۰ درصدی خدمات مراکز نیکوکاری به نیازمندان

مدل کودک: مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد از رشد ۵۰ درصدی خدمات مراکز نیکوکاری به نیازمندان در پنج ماهه نخست سال جاری آگاهی داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، حمزه علی کوهساری اضافه کرد: هم اکنون ۸۶۰۰ مرکز نیکوکاری فعال در سراسر کشور به ارائه خدمات به نیازمندان می پردازند.
وی با اشاره به افزایش همکاری خیران با مراکز نیکوکاری، اظهار داشت: مراکز نیکوکاری به عنوان مجموعه های خیر و احسان محله محور، مورد اعتماد مردم بوده و کمک های مردمی را در سریع ترین زمان به دست نیازمندان می رسانند.
مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد افزود: مراکز نیکوکاری در سرفصل های اهدای جهیزیه، مسکن، بهداشت و درمان، اشتغال و معیشت به مددجویان جامعه هدف ارائه خدمت می کنند.
کوهساری اشاره کرد: ۳۰ درصد جامعه هدف مراکز نیکوکاری را مددجویان کمیته امداد و ۷۰ درصد را نیازمندان خارج از حمایت کمیته امداد در سطح محلات می سازند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی با اعلان اینکه مردم و خیران در پنج ماهه نخست سال جاری ۶۷۰۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی به مراکز نیکوکاری داشته اند، عنوان کرد: این رقم نسبت به زمان مشابه سال قبل رشد ۵۰ درصدی را نشان میدهد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~