عضو كمیسیون اجتماعی پاسخ داد آیا طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت ملغی شده است؟

عضو كمیسیون اجتماعی پاسخ داد آیا طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت ملغی شده است؟

عضو كمیسیون اجتماعی پاسخ داد آیا طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت ملغی شده است؟

به گزارش مدل کودک، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شنیده ها حاکیست طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بار دیگر مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است اما مجلس مصمم است این طرح به نتیجه برسد و تمام تلاش خودرا به کار خواهد بست.
کیومرث سرمدی در گفت و گو با ایسنا، درباره ی آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و شنیده ها از کنار گذاشتن این مصوبه مجلس، بیان کرد: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و به صورتی برقراری عدالت در پرداخت حقوق ها از وعده های رییس جمهور است و کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در طول دو سال اخیر این مساله را با جدیت دنبال کرد.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: با برگزاری جلسات متعدد، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شد که یکسری ایرادات به آن گرفته و در مجلس اصلاح گردید که بار دیگر این طرح بعد از اصلاحات به شورای نگهبان ارسال شد. برمبنای خبرهایی که داریم، موضوع مالی و تعداد کارکنان باردیگر مورد ایراد قرار گرفته و رسما هنوز این طرح به کمیسیون اجتماعی برای رفع ایرادات ارجاع نشده است.
نماینده مردم اسدآباد در ادامه اظهار داشت: در بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، متاسفانه در طول دو سال اخیر ما با عدم همراهی سازمان اداری و استخدامی مواجه بودیم و یکی از نقصها کار سازمان اداری و استخدامی این است که آمار دقیقی از این نیروهای خود ندارد.
ایشان سپس با اعلان اینکه مجلس مصمم است طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به ثمر برسد و این مساله را با جدیت دنبال خواهیم کرد، عنوان کرد: این قانون گره خیلی از کارکنان مظلوم را می گشاید و به تعبیر ما بار مالی هم برای دولت ندارد چونکه امروز دولت مبلغی را برای حقوق این افراد به شرکت های واسطه پرداخت می کند و شرکت های واسطه قسمتی از آنرا به نیروهای شرکتی پرداخت می کنند.
سرمدی در آخر اظهار داشت: امیدواریم در برگشت بعدی، ایرادات شورای نگهبان به طرح در کمیسیون اجتماعی مرتفع شود و شاهد اجرائی شدن این قانون مترقی باشیم که یک نمره مثبت در کارنامه مجلس و دولت می باشد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~