قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ با داروخانه ۱۳ آبان

قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ با داروخانه ۱۳ آبان

قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ با داروخانه ۱۳ آبان

مدل کودک: مدیرعامل آتیه سازان حافظ از انعقاد قرارداد با داروخانه ۱۳ آبان با هدف ارائه خدمات ویژه به بیماران خاص آگاهی داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا نمازی با بیان این خبر اظهار داشت: بمنظور توسعه خدمات آتیه سازان حافظ و تسهیل دریافت خدمات این شرکت به ویژه برای بیماران خاص، با داروخانه ۱۳ آبان که بطور اختصاصی داروهای بیماران خاص را ارائه می دهد قرارداد همکاری منعقد کردیم.
مدیرعامل آتیه سازان حافظ درباب نحوه دریافت خدمت از داروخانه ۱۳ آبان اظهار داشت: اگر داروی مورد نظر بیمه شده تحت پوشش بیمه پایه باشد بعد از تایید کارشناس دارویی آتیه سازان حافظ که در داروخانه ۱۳ آبان مستقر است، بیمار می تواند دارو را بطور رایگان دریافت کند و اگر داروی مورد نظر تحت پوشش بیمه پایه نباشد نیز بیمار تنها با پرداخت مبلغ فرانشیز از خدمات این داروخانه بهرمند خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ، وی اظهار داشت: خدمت رسانی بموقع به بیمه شدگان از اولویت های آتیه سازان حافظ است و ما تمام تلاش خودرا به کار بردیم تا بتوانیم با افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت، خدمات مطلوب تری به بیمه شدگان ارائه دهیم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~