یک درصد دانش آموزان سمپادی از مددجویان کمیته امداد هستند

یک درصد دانش آموزان سمپادی از مددجویان کمیته امداد هستند

یک درصد دانش آموزان سمپادی از مددجویان کمیته امداد هستند

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، مدیرکل تحصیلی کمیته امداد از پذیرش ۲۷۰ دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد در مدارس سمپاد اطلاع داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، امیرعلی فضلی در همایش تجلیل از دانش آموزان نخبه و تیزهوش تحت حمایت کمیته امداد، اظهار نمود: در آزمون ورودی سال جاری سمپاد ۲۷۰ دانش آموز مستعد تحت حمایت کمیته امداد از پایه ششم به هفتم و نهم به دهم وارد سمپاد شدند که این ۲۷۰ نفر یک درصد از دانش آموزان کل سمپاد در کشور را شامل می شود.

وی افزود: این آمار برای سال آینده حداقل باید به ۵۰۰ برسد. در گام دوم هم ۲۱۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد از پایه نهم به دهم در مدارس نمونه دولتی و ۱۱۰۰ دانش آموز از پایه ششم به هفتم در مدارس نمونه دولتی قبول شدند.

در قسمت دیگر این برنامه دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، در رابطه با رشد پذیرش دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در مدارس سمپاد، اظهار داشت: این رشد بسیار خوشحال کننده است و نشان داده است بحث عدالت آموزشی موضوعی است که کمیته امداد هدفمند و با سرمایه گذاری دقیق و روش های فناورانه آنرا دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه تجربه و مطالعه نشان داده است بچه هایی که از مناطق محروم وارد سمپاد و مدارس نمونه و بعدها وارد دانشگاه و شغل می شوند ماندگاری، سپاسگزاری، رضایت و دلبستگی بسیار بیشتری به کشور دارند، اضافه کرد: عمدتا جوانان ما که از این خانواده ها وارد دانشگاه می شود در کشور می ماند و دلبسته کشور هستند. خویش را مدیون کشور و مردم می دانند. باورم اینست که در مناطق محروم و خانواده های کمتر برخوردار ما به واسطه لطف الهی گنج های پنهان بسیاری داریم که فقط باید همت نماییم و از این منابع برداشت نماییم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~