در افتتاحیه نمایشگاه یاریگران زندگی اعلام شد برنامه ریزی برای مهار تهدید مصرف موادمخدر و روانگردان ها

در افتتاحیه نمایشگاه یاریگران زندگی اعلام شد برنامه ریزی برای مهار تهدید مصرف موادمخدر و روانگردان ها

در افتتاحیه نمایشگاه یاریگران زندگی اعلام شد برنامه ریزی برای مهار تهدید مصرف موادمخدر و روانگردان ها

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعلان اینکه اختلال مصرف مواد مخدر و روانگردان ها یکی از تهدیدات جدی در راه تعالی همه جوامع خصوصاً برای نسل جوان و آینده ساز کشورمان است، اظهار داشت: در پی ایجاد ساز و کارهایی هستیم تا بوسیله برنامه ریزی و اقدامات منسجم نسبت به مهار این تهدید گام موثری برداریم.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، محمد جمالو در افتتاحیه نمایشگاه عمومی یاریگران زندگی با اعلان اینکه این نمایشگاه به ابتکار ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور تعداد زیادی از دستگاه های دولتی، سازمانهای مردم نهاد و گروههای جهادی با هدف ارتقای مهارتهای زندگی و دانش پیش گیری از اعتیاد در جامعه با اولویت دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه و دانشجویان برگزار می شود، اظهار داشت: اختلال مصرف مواد مخدر و روانگردان ها یکی از تهدیدات جدی در راه تعالی همه جوامع خصوصاً برای نسل جوان و آینده ساز کشورمان است.

وی افزود: بدین جهت ما در پی ایجاد ساز و کارهایی هستیم تا بوسیله برنامه ریزی و اقدامات منسجم نسبت به مهار این تهدید گام موثری برداریم. ستاد با مشارکت همه اعضا و دستگاه های دولتی، غیردولتی و سازمانهای مردم نهاد با هدف ارتقای مسئولیت پذیری در سطح جامعه مبادرت به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: با عنایت به اهمیت روایتگری خدمات جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و ضرورت استفاده از فرصتهای آموزشی برای ایجاد نشاط، امید و گاهی در بین جوانان و نوجوانان نمایشگاه یاریگران زندگی را به مدت یک هفته (از امروز تا ۲ اذر) برگزار خواهیم کرد.

جمالو با اعلان اینکه در این نمایشگاه وزارتخانه های ورزش و جوانان، وزارت آموزش وپرورش و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، فدراسیون وزنه برداری، تیراندازی و تکواندو و سازمانهای مردم نهاد و گروههای جهادی غرفه های اختصاصی دارند، اظهار داشت: تمام تلاش بر این بوده که در این نمایشگاه نمونه کوچک شده خدمات را عرضه کنند و از ارائه صرف بروشور خودداری نماییم. همین طور شاهد استقرار یادمان شهدای مبارزه با مواد مخدر و برگزاری نشستها و کارگاه های آموزشی تخصصی و برگزاری مسابقات فرهنگی با رویکرد ارتقاء مهارتهای زندگی، ارتقا محتوای جذاب و تعاملی با اولویت پیشگیری در قالب بازی و نمایش و تئاتر و تشریح اقدامات جمهوری اسلامی ایران در پرچمداری امر مبارزه با مواد مخدر در جهان خواهیم بود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~