درخواست از پلیس برای برخورد با متخلفان پارک ویژه معلولان

درخواست از پلیس برای برخورد با متخلفان پارک ویژه معلولان

درخواست از پلیس برای برخورد با متخلفان پارک ویژه معلولان

مدل کودک: مدل کودک: رییس دبیرخانه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور از پلیس راهنمایی و رانندگی خواست با متخلفانی که «جای پارک ویژه جانبازان و معلولان» را رعایت نمی کنند، برخورد کند.
غلامرضا رضایی فر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بی توجهی افراد نسبت بجای پارک ویژه خودروی افراد دارای معلولیت، اظهار داشت: درحالی در سطح شهرها تابلو ویژه معلولان و اختصاص جای پارک فراهم گشته است که بر طبق گزارشات دریافت شده از طرف افراد دارای معلولیت، حقوق این افراد درباب پارک ویژه خودروی معلولان رعایت نمی شود.
وی با تأکید بر این که همیشه افراد دارای معلولیت در جلسات با سازمان نسبت به بی توجهی سایر افراد جامعه بجای پارک ویژه خودروی افراد دارای معلولیت شاکی هستند، اظهار داشت: با وجود درخواست ها، پلیس با متخلفان برخوردی نمی کند.
رییس دبیرخانه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور تصریح کرد: با اعمال قانون بصورت نهادینه و در صورت برخورد پلیس با متخلفان دیگر مشکلی درباب پارک ویژه معلولان گزارش نخواهد شد.
رییس دبیرخانه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور نسبت به لزوم فرهنگ سازی جامعه برای رعایت حقوق افراد دارای معلولیت و پارکینگ ویژه معلولان اصرار کرد و در این جهت از پلیس خواست تا با متخلفان برخورد کنند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~