خزعلی: از سازمان های بین المللی در رابطه با مقابله با جنایات اسرائیل در غزه قطع امید کرده ایم

خزعلی: از سازمان های بین المللی در رابطه با مقابله با جنایات اسرائیل در غزه قطع امید کرده ایم

خزعلی: از سازمان های بین المللی در رابطه با مقابله با جنایات اسرائیل در غزه قطع امید کرده ایم

به گزارش مدل کودک، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ضمن اشاره به جنایات اسرائیل در غزه و سکوت سازمان های بین المللی در این خصوص، اظهار داشت: از سازمان های بین المللی در مورد مقابله با اقدامات اسرائیل ضد غزه قطع امید کردیم و عکس العمل جدی و حمایتی از آنها نمی بینیم، ازاین رو مردم باید خودشان در مقابل این ستم بایستند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی در دیدار با اسقف اعظم «سیبوه سرکیسیان» که خلیفه ارامنه تهران هم است، اظهار نمود: متاسفانه حوادثی در غزه به وقوع می پیوندد و وحشی گری هایی ضد زنان و کودکان صورت می گیرد که دل هر انسانی را به درد می آورد.
وی با اشاره به اینکه صاحبان ادیان و مذاهب باید دراین میان حساسیت ویژه به خرج دهند، تصریح کرد: شاهد این هستیم که در غزه مساجد و کلیساها با هم و مسیحیان و مسلمانان در کنار هم در مقابل ظلم اسرائیل ایستادگی می کنند. انشالله دنیا بیدار شود. کما این که می بینیم در نقاط متعدد جهان تظاهراتی ضد اسرائیل انجام شده و مردم خودشان مقابل این ستم ایستاده اند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در پاسخ به سخنان اسقف اعظم در خصوص این که ارمنی ها برای پیروزی مردم غزه دعا می کنند، تصریح کرد: امیدواریم شما در دعاهایتان و همگی ما در دعاهایمان پیروزی فلسطین را در اولویت قرار دهیم تا خداوند فرجی را که برای صلح و امنیت و گشایش کار مردم جهان وعده کرده را هر چه زودتر برساند.
خزعلی در قسمت دیگر سخنان خود در مورد همدردی اسقف اعظم با شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه انفجار کرمان، بیان نمود: از همدری که ابراز کردید سپاسگزارم. همه کسانی که در جریان کرمان به شهادت رسیدند و یا مستشارانی که برای حفظ انسانیت و مملکت تلاش می کنند، تلاش داشتند و دارند که مانع زیادی خواهی های رژیم کودک کش اسرائیل شوند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، در این نشست رئیس شورای خلیفه گری ارامنه تهران مهندس آرامیانس، خانم میرزاخانیان عضو شورای خلیفه گری ارامنه تهران، آقای کاراپتیان مدیر خلیفه گری ارامنه تهران، مادر شهید زوریک مرادیان و بعضی از اعضا انجمن های زنان حضور داشتند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~