جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان نسبت به ابتدای دولت سیزدهم

جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان نسبت به ابتدای دولت سیزدهم

جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان نسبت به ابتدای دولت سیزدهم

به گزارش مدل کودک، معاون برنامه ریزی و بودجه کمیته امداد از رشد ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت اطلاع داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سعید زارع زاده، معاون برنامه ریزی و بودجه کمیته امداد ضمن اشاره به برنامه های حمایتی متنوع برای مددجویان که در چارچوب مستمری پرداخت می شود، اظهار داشت: این کمک معیشت غیر از یارانه هاست که به کل جامعه -۹ دهک- تعلق می گیرد.
وی ضمن اشاره به رشد خوب این کمک ها اظهار نمود: دولت و مجلس تلاش هایی کردند که به قدر کفایت نبوده ولی بر مبنای قانون هدفمندی یارانه هاست و رشد مناسبی داشته است.
زارع زاده افزود: سال جاری مصوبه مددجویان کمیته و بهزیستی با افزایش ۳۰ درصدی رو به رو شده و ارقام پرداختیِ ماهیانه برای خانواده های یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.
وی از تأمین اعتبار این کمک ها اطلاع داد و اضافه کرد: مستمری ها از آغاز سال به حساب مشمولان واریز شد چونکه در سنوات قبل، این پرداختی مشابه سال قبل پرداخت می شد و ما به التفاوت آن سپس تعلق می گرفت.
زارع زاده که در برنامه ای رادیویی صحبت می کرد، اظهار داشت: از سال قبل مستمری مقدم بر پرداخت یارانه شد چون وظیفه داریم از اقشار کم درآمد حمایت نماییم. در مجموع مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت، ۱۸۶ درصد افزایش داشته که این رقم از نرخ تورم بالاتر بوده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~