معاون زنان رییس جمهور در دیدار با سفیر ازبكستان دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده

معاون زنان رییس جمهور در دیدار با سفیر ازبكستان دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده

معاون زنان رییس جمهور در دیدار با سفیر ازبكستان دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده

مدل کودک: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با سفیر ازبکستان، با اشاره به سیاستهای موفق جمعیتی این کشور و با تأکید بر قرابت فرهنگی دو کشور در موضوع خانواده، از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده و همین طور پشتیبانی از تحکیم بنیان خانواده در مجامع بین المللی دعوت کرد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، دکتر انسیه خزعلی با سفیر ازبکستان دیدار و گفت و گو کرد. در این جلسه سفیر ازبکستان ضمن تبریک عید سعید فطر، پیام رییس مجلس سنای ازبکستان درباب خرسندی از دیدار دوجانبه در سازمان ملل در سال قبل را ابلاغ نمود.

وی همین طور به اشتراکات تاریخی، فرهنگی و مذهبی دو کشور اشاره نمود و هر یک از این زمینه ها را مبنای بسیار خوبی برای گسترش روابط دو کشور معرفی نمود.

فریدالدین نصریوف اضافه کرد: با سیاست گزاری هوشمندانه مسئولین دو کشور، روابط ما به خوبی رو به رشد است، و به طور خاص سفر تاریخی رییس جمهور ما به کشور ایران و دیدار با رهبر انقلاب اسلامی و رییس جمهور ایران آقای رئیسی و سفر ایشان به تاشکند در سال قبل موجب تقویت روابط دو کشور شده است. این روابط در عرصه زنان و خانواده با حضور شما در تاشکند در سال قبل درحال رشد و توسعه است و از شما برای همکاری بیشتر و حضور در رویداد زنان آسیایی دعوت به عمل آمده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به عنوان میزبان این دیدار، نسبت به ادامه و تقویت کارهای حوزه زنان و خانواده بین دو کشور ابراز امیدواری کردند. ایشان با اشاره به سیاستهای موفق جمعیتی ازبکستان و با تأکید بر قرابت فرهنگی دو کشور در موضوع خانواده از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده و همین طور برای پشتیبانی از تحکیم خانواده در مجامع بین المللی دعوت کرد.

در ادامه، خزعلی و فریدالدین نصریوف درباب همکاریهای مشترک اقتصادی همچون ایجاد بازارهای مجازی و تبادل کالا با مدیریت و مشارکت بانوان، پشتیبانی از کارآفرینی و اشتغال زنان و تجارب موفق دو کشور تبادل نظر کردند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~