تمدید تفاهمنامه همکاری سازمان زندان ها و کمیته امداد

تمدید تفاهمنامه همکاری سازمان زندان ها و کمیته امداد

تمدید تفاهمنامه همکاری سازمان زندان ها و کمیته امداد

مدل کودک: تفاهمنامه همکاری مشترک میان سازمان زندان ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) تمدید گردید.

به گزارش مدل کودک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، نشست امضای تفاهمنامه همکاری «سازمان زندان ها» و «کمیته امداد امام خمینی(ره)» بامداد امروز، ۲۹ فروردین ماه و با حضور روسا و مدیران ستادی هردو مجموعه به میزبانی کمیته امداد انجام شد.

کمک به خانواده زندانیان از اقدامات اصلی سازمان زندان هاست

رئیس سازمان زندان ها در این جلسه با ابراز تقدیر از کمیته امداد امام خمینی(ره) بمنظور پشتیبانی از زندانیان و خانواده زندانیان نیازمند به ویژه مبتنی بر تفاهمنامه بین در سالهای اخیر اظهار داشت: کمک به این خانواده ها و کوشش برای توانمندسازی آنان، نقطه مشترک فعالیت ها و همکاری سازمان زندان ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) است. بی شک کمک به خانواده زندانیان را به عنوان یکی از اقدامات اصلی سازمان دردستور کار داریم.

محمدی با اشاره به اصل فردی بودن مسئولیت کیفری زندانیان اضافه کرد؛ مجازات متوجه شخص زندانی است بدین سبب قرار نیست خانواده زندانی هم لطمه ببینید. برهمین اساس هم سازمان زندان ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) با انعقاد چنین تفاهمنامه هایی در تلاشند این قشر را تحت حمایت بگذارند.

انعقاد این تفاهمنامه ها درراستای حمایت جدی از خانواده زندانیان نیازمند است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این جلسه تصریح کرد: خانواده زندانیان عموما نیاز به حمایت و کمک دارند. درباب مجازات زندانی نیز بیشترین لطمه متوجه همین خانواده هاست بدین سبب هدف ما حمایت جدی از این قشر است.

بختیاری همین طور اظهار داشت: امروز ازسوی سازمان زندان ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی ازجمله اشتغال زایی، توانمندسازی، مهارت آموزی، تامین هزینه های معیشتی، تحصیل فرزندان و ازدواج آنان و غیره به خانواده زندانیان نیازمند ارائه می شود و ما نیز این خدمت دهی را جزو وظایف خودمان می دانیم.

این تفاهمنامه همکاری به مدت سه سال و در استمرار تفاهمنامه قبلی میان این دو مجموعه با محوریت ارتقاء و بهبود سطح همکاری مشترک دو دستگاه درجهت استقرار نظام عدالت اجتماعی، کنترل لطمه های اجتماعی، تقویت بنیان خانواده، گسترش و تعمیق خدمات اجتماعی، رفع اشکال معیشتی و بطور کلی پشتیبانی از گروه هدف شامل خانوارهای سرپرست زندانی و زندانیان آزادشده نیازمند به امضاء رسیده است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~