تیرو تخفیف، فروش ویژه تابستانی بامیلو

تیرو تخفیف، فروش ویژه تابستانی بامیلو

تیرو تخفیف، فروش ویژه تابستانی بامیلو

مدل كودك: با شروع فصل تابستان، بامیلو پررنگ ترین خرید اینترنتی در فصل تابستان را با كمپین تیرو تخفیف از ۸تا ۱۰ تیرماه برگزار می نماید.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، كمپین تیروتخفیف اولین كمپین تابستانی بامیلو است كه با حضور بیش از ۸ هزار فروشنده و تامین كننده كالا از سراسر ایران برگزار می گردد و مجموعه ای از كالاهای متنوع با تخفیف های استثنایی را متناسب با نیاز كاربران فراهم نموده است.
این محصولات شامل گروهی از محبوب ترین كالاهای الكترونیك، پوشاك، لوازم منزل، اسباب بازی، كتاب و لوازم التحریر، اكسسوری، ابزار و خودرو، اقلام سوپرماركت و آرایشی و بهداشتی است.
به گزارش روابط عمومی بامیلو، این كمپین با هدف پشتیبانی از مصرف كنندگان، خدمات بازاریابی ویژه ای را در اختیار تامین كنندگان منصف بامیلو كه طی سه ماه اخیر قیمت كالاهای خویش را افزایش نداده اند، قرار داده تا بتوانند كالاها را با قیمت مناسب در اختیار مصرف كنندگان نهایی قرار دهند.
همه كاربران بامیلو می توانند در این سه روز مایحتاج تابستانی خویش را با بهترین قیمت تهیه كنند. هر دسته از كالاها در یك بازه زمانی مشخص برای خرید عرضه می شوند و بهترین شیوه برای خریدی موفق آگاه شدن از برنامه زمانی این تخفیف هاست كه در وب سایت بامیلو اطلاع رسانی شده است.
دسته ای از محصولات جذاب و پرطرفدار در این كمپین با ۵۰درصد تخفیف به فروش می رسند و بعضی از كالاهای ویژه تابستان هم با قیمتی مناسب در این سه روز قابل خرید هستند. در ضمن بخشی از كالاها تا قیمت ۴۰ هزار تومان كه گروهی متنوعی از كالاهای پركاربرد و روزمره هستند در این كمپین سه روزه فراهم گشته است. این گروه از كالاها فرصت مناسبی برای تهیه هدیه است.
بامیلو از ساعت ۹ بامداد روز هشتم تیرماه، مهمترین كمپین تابستانی خویش را آغاز می كند و همه كاربران اینترنتی در ایران تا ۱۲ شامگاه روز دهم تیرماه فرصت دارند خرید تابستانی خویش را در بامیلو انجام دهند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~