زاهدی وفا: مشکلات بازنشستگان را با تلاش بسیار حل کردیم

زاهدی وفا: مشکلات بازنشستگان را با تلاش بسیار حل کردیم

زاهدی وفا: مشکلات بازنشستگان را با تلاش بسیار حل کردیم

به گزارش مدل کودک، وزیر پیشنهادی رفاه اظهار داشت: من وارث مجموعه ای بودم که در کف خیابان بازنشستگان اعتراض کرده و بدنبال احقاق حقوق خود بودند بدین سبب با اهتمام زیاد توانستیم مشکلات بازنشستگان حل شد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، زاهدی وفا وزیر پیشنهادی کار و تعاون اجتماعی در ابتدای دیدار اظهار داشت: از نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس محترم و سه کمیسیون تخصصی که با رأی مثبت خود نظر خودرا اعلام نمودند و از تمام نمایندگان دلسوز موافق و مخالف تشکر می کنم، مقام معظم رهبری بر تعامل مجلس و دولت اهتمام دارند و اینجانب بعد از رأی اعتماد با تعامل با مجلس را در دستور کار خود خواهم گذاشت.
زاهدی وفا در ادامه اظهار داشت: به اشتباه یکی از مدیران در شب گذشته موافقت کردم تا ساحت مقدس مجلس حفظ شود، از با اهمیت ترین رویکردها، بحث عدالت است، عدالت را در سه حوزه حداقل معیشت، عدالت توزیعی و عدالت شایستگی باید در شالوده های وظایف وزارتخانه عمل نماییم، باید ساختار عادلانه و توزیع عادلانه در استانها و کمک به محرومیت زدایی استانها استفاده نمائیم.
وزیر پیشنهادی رفاه افزود: باید برای آحاد ملت ایران برای هر سرپرست خانوار حداقل یک شغل داشته باشیم که بتوانیم، بهداشت، معیشت و مایحتاج زندگی را مهیا نماییم. باید بوسیله کمک های حمایتی قشر لطمه پذیر را حمایت نماییم، از روز اولی که بنده عهده دار سرپرستی این وزارتخانه شدم با ۱۰ سفر استانی توانستم مشکلات را از نزدیک مشکلات را ببینم. من وارث مجموعه ای بودم که در کف خیابان بازنشستگان اعتراض کرده و بدنبال احقاق حقوق خود بودند بدین سبب با اهتمام زیاد توانستیم مشکلات بازنشستگان حل شد، در زمینه اشتغال موضوعات زیادی داریم، در خدمت رسانی به مردم باید رضایتمندی را داشته باشیم.
زاهدی وفا: افتخار من این است که در کشور ایران و برای عزیزانی که در این کشور استقامت کردند بتوانم خدمتی داشته باشم، بنده هیچ کوششی برای جمع اموال نکرده ام، تنها به حقوق معلمی اکتفا کرده ام.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~