پویش به عشق حاج قاسم

پویش به عشق حاج قاسم

پویش به عشق حاج قاسم

مدل کودک: معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جزییات برگزاری پویش «به عشق حاج قاسم» و اردوی «زائرحبیب» برای دانش آموزان را اعلام نمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، وحید عظیمی وند بامداد امروز با حضور در شبکه سوم سیما، درباره ی دو برنامه درنظر گرفته شده به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی توضیحاتی ارائه و اظهار داشت: امسال مدارس خیلی از شهرها به سبب آلودگی هوا تعطیل و آموزش ها بصورت غیرحضوری دنبال می شوند. همین طور در روزهای برگزاری امتحانات هستیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم پویشی را طراحی نماییم تا دانش آموزان در هر کجا که هستند به نیت حاج قاسم هر کاری دوست دارند انجام دهند و دین خودرا ادا کنند.
وی ادامه داد: این کار می تواند کمکِ درسی به دوستانشان در روزهای امتحانات یا تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن میان خانواده های محروم در سطح محلات باشد. همین طور می توانند از ایستگاه های صلواتی و مراسم بزرگ و کوچکی که می گیرند، عکس و فیلم هایی تهیه کرده و برای ما ارسال نمایند.
معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اعلان اینکه این پویش گروه سنی ندارد و همه بچه ها، در همه رده های سنی مخاطب ما هستند اظهار داشت: اما خب نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال که همان دوره متوسطه اول و دوم می شود، بیشترین تعامل را در این پویش با ما داشته اند.
عظیمی وند افزود: اینکه بچه ها از دوستان و خانواده شان کمکی برای انجام این کارها می گیرند و تلاش می کنند اقدامی را به عشق حاج قاسم انجام دهند از حذاب ترین صحنه هایی است که در این پویش می بینیم.
وی درباره ی چگونگی ارسال آثار اظهار داشت: دانش آموزان می توانند بوسیله شبکه شاد در چالش ما شرکت نمایند. در صفحه اصلی پیامرسان شاد، پنجره ای به نام « نسل سلیمانی» تعبیه شده که بعد از ورود به آن می توانند وارد پویش «به عشق حاج قاسم» شوند و از مراسم و هر اقدامی که داشته اند فیلم و عکس به اشتراک گذارند. ۳۱۳ انگشتر به ۳۱۳ فیلم و عکس برتر تقدیم می شود.
معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان درباره ی اردوی «زائرحبیب» نیز اظهار داشت: در استان کرمان میزبان دانش آموزان، مربیان و معلمانی هستیم که به زیارت مزار شهید سلیمانی می روند؛ آنها می توانند در اپلیکیشن دیار مرد مردان ثبت نام کرده و خدمات لازم را دریافت نمایند. این حرکت تا ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.
عظیمی وند افزود: همین طور موکبی در مزار شهید سلیمانی برپا کرده ایم که میزبان تمام دانش آموزان از نقاط مختلف کشور خواهد بود. کار جذاب دیگری که در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان طراحی شده این است که دانش آموزان می توانند دوسه نفری دور همدیگر جمع شده و بخش هایی از وصیت نامه شهید را بخوانند و فیلمش را برای ما ارسال نمایند. این ویدیوها را در رسانه های اجتماعی مختلفی که داریم منتشر خواهیم کرد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~