سخنگوی فراجا خبرداد: بازداشت ۱۱۰ نفر درباره ی موضوع مسمومیت دانش آموزان

سخنگوی فراجا خبرداد: بازداشت ۱۱۰ نفر درباره ی موضوع مسمومیت دانش آموزان

سخنگوی فراجا خبرداد: بازداشت ۱۱۰ نفر درباره ی موضوع مسمومیت دانش آموزان

مدل کودک: سخنگوی فراجا از بازداشت ۱۱۰ نفر در رابطه با موضوعات رخ داده اخیر در مدارس آگاهی داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی ضمن اشاره به مبحث مسمومیت دانش آموزان در مدارس بعضی از استانهای کشور گفـت: در روزهای اخیر و به دنبال نگرانی های فراوان خانواده ها، پلیس با ایجاد بیش ازچهارهزار گشت سواره و پیاده به صورت محسوس و نامحسوس به صورت روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داد.
وی با اشاره به اینکه در خلال این روزها بیشتر از ۱۱۰ نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا شناسایی و دستگیر شدند، اظهارکرد: شماری از مسمومیت ها، واقعی و بخش عمده دیگر متاثر از عوامل روان شناختیِ مبتنی بر ترس و سرایتِ روانی بوده است.
سخنگوی فراجا افزود: هیجان طلبی دانش آموزان و استفاده از بمبک های بدبو و موارد مشابه هم از عوامل اصلی این رخداد است که در این خصوص حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و برخی از واردکنندگان عمده که این مواد را از راه کشورهای همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی ادامه داد: پس از استفاده بمبک های بدبو در مدارس، جلوی ورود آنها به کشور گرفته شد و دو نفر هم که درحال وارد کردن انبوه این مواد از کشورهای همجوار به صورت قاچاق بودند، با حکم قضایی بازداشت شدند.
منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: به والدین گرامی و دانش آموزان و معلمان گرانقدر سرزمین مان به سبب تأمین امنیت عزیزان مان در مدارس، اطمینان خاطر می دهیم که پرونده این پدیده شوم بزودی بسته خواهد شد و کماکان پلیس در کنار آنان است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~