معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر: ۲۱۰۰ پروژه ملی با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر به ثمر رسید

معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر: ۲۱۰۰ پروژه ملی با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر به ثمر رسید

معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر: ۲۱۰۰ پروژه ملی با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر به ثمر رسید

به گزارش مدل کودک، گلستان معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از فعالیت بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نیروی داوطلب با این جمعیت خبرداد و اضافه کرد: ۲ هزار و ۱۰۰ پروژه ملی با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر به ثمر رسید.
اهورا احمدی بعداز ظهر یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ در آیین نکوداشت روز جهانی خیرین و داوطلبان که به همت جمعیت هلال احمر استان گلستان برگزار گردید، اظهار داشت: داوطلبان و خیرین نیکوکار کشور در یک ساله اخیر و در بازه زمانی آذرماه ۱۴۰۱ تا آذرماه ۱۴۰۲ بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان بمنظور کمک به اهداف انسان دوستانه هلال احمر اهدا کرده اند.
وی با اشاره به این که بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ پروژه ملی با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر در کشور به ثمر رسید است، اظهار داشت: داوطلبان هر کشور سرمایه های اجتماعی آن کشور هستند و بنا بر اعلام آمارهای رسمی بیش از ۲۰ میلیون جمعیت هلال احمر در دنیا وجود دارد که بیش از ۱۰ درصد این تعداد یعنی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار داوطلب جمعیت، سهم کشور ما است.
معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از رشد چشم گیر جمعیت هلال احمر کشور در یک سال اخیر آگاهی داد و اشاره کرد: جمعیت هلال احمر ایران تلاش می کند سرمایه انسانی و باارزش داوطلبان را مدیریت و ساماندهی کرده و ازظرفیت آنها برای مساعدت با نیازمندان بهره بگیرد.
احمدی با اشاره به این که سال قبل ۱۰۰ سالگی جمعیت هلال احمر ایران را جشن گرفتیم، اظهار داشت: تدوین بخشنامه عضویت جمعیت هلال احمر برای اولین بار در کشور و گسترش زیرساخت های نرم افزاری همچون اتفاقات خوبی بود که در مدت یک سال اخیر در سازمان هلال احمر کشور صورت گرفت.
وی تعداد کارهای داوطلبانه انجام شده جمعیت هلال احمر کشور را برمبنای نفر در سال قبل را ۲ میلیون و ۷۳۸ هزار نفر اعلام نمود و اضافه کرد: بیش از ۹۵۰ کاروان سلامت در کشور به راه انداختیم که ۱۶۷ هزار نفر از خدمات هلال احمر استفاده کردند.
معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران از کمک بلاعوض ۲۸۵ میلیارد تومانی سازمان هلال احمر به ۱۲۰ هزار نفر از نیازمندان کشور آگاهی داد و اضافه کرد: امسال نیز با کمک خیرین مبلغ ۶۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به ۲۵ هزار نفر از افراد نیازمند داشتیم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~